2011. december 18., vasárnap

Harmadik fejezet

Uramisten akkor ezek szerint Nick azon volt  ,hogy téged tegyen tönkre rajtam  keresztül?

-Igen- válaszolt Liam.
-De miért ? -kérdeztem döbbenten- Mert nem hinném , hogy azért mert te valamivel megbántottad és visszavágjon érte.Nem úgy ismerlek lassan 18 éve.
-Nem nem csináltam semmit. De szeretnék kérni valamit. Nickkel ne beszélj többet kérlek mert engem nagyon zavar az , hogy vele vagy. A képek amik fent vannak a twittereden meg a facebookkodon nagyon rossz volt látnom azt , hogy nem én vagyok rajta veled. Tudod királylány nagyon hiányoztál. A születésnapodon viszont láttalak át akartam jönni de nem engedett át anya. Akkor már nem voltam itthon több mint 4 hónapja és tudod milyen anya.De éjszaka mikor mindenki elaludt átjöttem hozzád mert ugye tudom ,hogy hol van  a pótkulcs, így bemerészkedtem.nagyon édesen aludtál.
-Te itt voltál és nem voltál képes felkelteni?-kérdezem enyhén kiakadva.
-Igen mert féltem, hogy megbántanálak, mert valami olyant mondanék.
-De nyuszifül te sose bántottál kivéve amikor se a telefonjaimra se a mailjeimre se az smseimre nem válaszoltál. Akkor lemonndtam arról ,hogy valaha megint beszéljünk de most mégis.-mondtam
-Igen. régen beszéltünk.  De mond csak tudsz főzni meg sütni?
-Igen de miért kérezed? tudod nagyon jól a válasz Liam.
-Háát tulajdonképpen nálunk van  egy-két üres szoba ahová tudnál jönni.De persze csak ha szeretnél vagy ha nincs hely ahova mehetnél.
-Hmm köszönöm ha szabad és a srácok megengedik akkor persze.
-Várj felhívom őket. hogy jöjjenek át .
-Rendben addig csinálok valamilyen sütit.
-Hmm de jóóó valami finomat.
-Mézesrépás muffin jó lesz?-kérdeztem
-Igeeen  -az jó lesz mondta kiskutya képpel Liam.


*fél óra múlva*

 -Vééégre leülhetek.-mondtam és beleestem liam ölébe.
- Mi az királylány elfáradtál?-kérdezte nevetve
-Igen tudod nem könnyű 5 gyökérrel fél órát lenni úgy , hogy közbe mézesrépás muffint sütsz.
-Milyen mézesrépás muffin és hol,-kérdezte Lou
-Na igen a répa mániás-mondtam nevetve. -Várj hozom csak kérek 2 percet.


-Milyen lett? -kérdeztem amikor a srácok már a második adagot ették.
-Húúú ez isteni lett .Nem szeretnél hozzám jönni? -kérdezte Harry
-Köszönöm a dicséretet de Harry még csak most töltöttem a 17-et örülök,hogy felvettek  a Londoni Művészeti Akadémia előadó szakára. Még  van időm eldönteni azt , hogy férjhez megyek.De köszönöm kérdésedet.
-Még hozzám se? nézett rám a Szösz nagy szemekkel.
-Nem senkihez de hozzátok költözhetek és sütök annyit meg olyan amilyent szeretnétek.
-De jóóó én benne vagyok-mondta Harry .
-Én is- mondta Szöszi.
-Istennő vagy -mondta Lou -Kell nekem ilyen ember legalább anyán kívül más is tud mézesrépás muffint sütni-itt Harryre nézett szúrósan.
-Megkérdezhetem miértnéztél így Harryre?-kérdeztem
-Igen.Leégett a konyha mert nem tudta elzárni a sütőt.
-Jézusom ti nem vagytok normálisak.
-köszönjük a bókot .
-Igen szerintem mindenki megengedi azt , hogy hozzánk költözz.
-De jóó nem kell egyedül lennem. és elkezdtem ugrálni és közben megszólalt a telefonom Shakira -> Hips don't Lie  és mivel hastáncoltam  az ugrálásból tánc lett.


Hastáncolva mentem felvenni a telefont miközben levakarhatatlan mosoly terült szét az arcomon.
-Haló Itt Marietta.




Nincsenek megjegyzések: