2011. december 11., vasárnap

Bevezető

Fél éve elhagyot... a legjobb barátok voltunk mindíg.Már pelenkás korunktól kezdve mindíg együtt voltunk ha valamelyikönk beteg volt telefonon beszéltünk órákat...Mos tmeg örültem, hogy a születésnapomat nem  felejtette el... Liam Payne mindíg melette voltam akkor is amikor először jelentkezett az X-faktorba de nem került be, másodszor is ott voltam akkor bekerült egészen addig velevoltam amíg a mentorok házáig került.Azóta egyszer küldött egy sms-t méghozzá a születésnapomon.Eltelt fél év a sulinak vége én meg kkitünővel végeztem el a középsulit.nem volt mellettem ammikor megtudtam , hogy felvettek arra az egyetemre ahova mindketten jelentkeztünk.Nem állt mellettem amikor kidobtak.Holnap vagyis ma megyek Londonba. apáék és a tesóm is jönnek Velem. Ők nem hagytak magamra.mindíg melettem voltak mivel Liam lelépett az ő helyét átvette egykori ellensége Nick.

Nincsenek megjegyzések: