2011. december 11., vasárnap

Első fejezet

Liam Payne a legjobb barátom volt addig a pillanatig amig fél éve azaz január 20án  nem költözött fel Londonba. Azért költözött oda mert indult a 2010es X-faktorba ahol összetették 4 másik sráccal és3dik helyen végeztek. One Direction nevű bandában énekel neki és lökött barátjánal Harrynek van a legtöbb szóló része  a dalokban. Míg tartott a verseny az összesadára felmentem néha tudtunk találkozni egy félórára mindíg elmondtam , hogy mi a helyzet otthon. Majd amikor hazajött karácsonyozni akkor bejelentette elköltözik. Egy világ omlott összebennem hiszen nem voltak barátaim csak 1. Ő volt Liam. már pelenkás korunk óta ismerjük egymást, szomszédok voltunk, egy oviba jártunk utána az általános iskolában osztálytársak voltunk, majd a közép iskolában én ének-zene-tánc tagozatos lettem ő csak az általános gimire jelentkezett de szerepelt velem az énekkarban.  A közép iskolai éveknek vége ma van az utolsó tanítási napja . Már a felvételi eredményem is megvan. Londonban a Művészeti Főiskola előadói szakára jelentkeztem majd egy sikeres felvételi után fel is vettek. Holnap után költözöm fel a fővárosba. De elötte még Nickkel találkozom. Liammel ellenségek voltak de nem tudom miért. Vicces aranyos és kedves. A lelki támaszom lett.




*I heard, that you're settled down.
That you, found a girl and you're married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things, I didn't give to you.*

Csörög a telefonom . Csak tudnám hol van!?  Mindíg elhagyom valahol. Ez a szám csak akkor szól ha  ismeretlen számról hívnak. Már kezd halkulni.
Végre megvagy!- kiáltottam fel
-Halló itt Marietta Brightmore beszél kihez van szerencsém?-mondtam hivatalos hangon.
-Szia én vagyok az Liam.Hogy vagy ? Régen beszéltünk.
-Jééé fel tudtál hívni fél év után és megkérdezni, hogy vagyok?Ez teljesítmény.Amúgy jól kösz  voltam jobban is de egész jól vagyok felvettek a művészetire nem sokára Londonba költözök. de nem tudom, hogy a lábam hogy bírja majd a terhelést, ugyanis egy hónapot a korházba töltöttem térdsérülés miatt. Jah és kitünő lettem. miután Te elmentél összetörtem olyan voltam mint egy zombi. tudod ki lett a támaszom?
-Nem . De szerintem úgy is elmondod.-mondta Liam.
-Igen elmondom.Nick volt az aki mellém állt a legszarabb és a legboldogabb pillanataimban. De ezeket majd elmondom 2 nap múlva ha Londonban leszek. Persze csak akkor ha a szupersztár ráér legalább egy-két  órára.
-Marie kérlek beszéljünk meg most mindent . -kérlelt.
-Sajnálom most nem megy. Pakolnom kell meg nem sokára jön Nick is és megyünk moziba.-mondtam.
-Most mennem kell. Szia- majd leraktam a telefont.


Amint letettem a telefont előjöttek az emlékek a zombi korszakomból, s a könnyeim elkezdtek folyni..
Egyszer csak egy kezet éreztem a vállamon.
-Hé mi a baj?-kérdezte Nick.
-Felhívott.képes volt felhíni. és szinte semmit nem mondott míg én majdnem minde 10 perc alatt. De majd ha szupersztár ráér akkor 2 nap múlva találkozunk.
-Na az jó legalább mindent meg tudtok beszélni.
-Na igen erre mondjuk kiváncsi lennék, hogy neki milyen pillanatai voltak mert nekem azért mindenben volt részem de a legtöbb az jó volt hála neked.-mondtam majd halványan elmosolyodtam.

-Ha összeszedted magad akkor  mehetünk a moziba?
-Hmm hát persze és mit nézünk?
-Nem is tudom majd ott eldöntjük az úgy jó?
-Persze és utána egy pizzát is meg ejthetnénk ugyanis a reggelim óta semmit nem ettem csak a gyógyszereimet vettem be.
-Akár már most is.Ugyen nem vagy  rosszul?
-Nem nincs semmi bajom csak egy kicsit kajás vagyok.-erre a mondatomra megkordult a gyomrom.
-Hopsz itt valaki nagyon éhes nevetett Nick.Ez az utolsó estéd itt Wolverhamptonban.
-tudom nagyon furcsa lesz, hogy holnap már nem itt leszek de azért néha feljössz hozzám Londonba?
-Persze ha gond van akár az éjszaka közepén is megyek-mondta miközbe leállította kocsit.
-Na milyen pizzát ennél szívesen? -kérdezte
-Nem is tudom sonkás kukoricásat extra sajttal.mondtam mosolyogva
-Okkés és mit innál?
-Vízet. köszönöm addig megnézem a mozi műsort rendeben valaki itt hagyta az asztalon-mondtam.

Nick elment kaját venni én meg átnéztem a mozi műsort az elhurcolva jól hangzott.
Miután megkajáltunk és megvettük a jegyeket  a filmis elkezdődött nekem pedig smsem jött. de nem érdekelt majd megnézem ha vége a filmnek.

A film nagyon jó volt imádoom .Már a ház elött voltunk és búcsúzkodtam Nicktől amikor a hátam mögött valaki elkezdett köhögni. Ez ismerős volt. De nem tudtam , hogy honnan.
Mikor megfordultam azt hittem rosszul látok Liam állt ott elötem teljes életnagységban.
-Hát te mit keresel itt ? kérdezte flegmán Nick.
-Csak mert fontos dolgot akarok mondani Marienek amihez neked semmi közöd és különben is Te mit keresel mellette nem a kis kurváiddal kéne foglalkoznod.
Ez nicknek sok(k) volt és neki ment Liamnek csak hogy Liam mellett ott termett másik srác is és mi elött még el kezdtek volna verekedni én elájultam.



Nincsenek megjegyzések: