2011. december 29., csütörtök

Kilencedik fejezet

Amikor végeztem végig néztem a srácokon . Mintha kicsit ledöbbentek volna.És végre megszólalt valaki.
-Jobb lett a hangod.-monta Liam.-Mennyit gyakoroltál?
-háát egy nap körül belül 4 órám volt ének majd otthon még 4óra gyakorlás. A tánc pedig egynap 3 otthon 2 órát próbáltam.
-Csajszi le a kalappal elötted, fözöl , sütsz énekelsz, táncolsz. Mi vagy te robot? -kérdezte Lou.
-Öhm ezt nem mondtam volna. Csináljak vacsit?-kérdeztem és egyben tereltem a témát.
-Perszee mit csinálsz?-kérdezte a Törpe nagyra nyitott kék szemeivel.
-Bundáskenyeret teával.-válaszoltam.-Ugye mindenki szereti?-kérdeztem
-Igeen-válaszolt a Törpe.
-Az oké , hogy meg te megeszed Niall de a többieket kérdeztem.
-Szeretjük. -mondta Liam
-Valaki segít is nekem vagy egyedül kell csináljam?-kérdeztem-De akkor tovább tart.
-Majd én-Liam nagylelkűen felajánlottan.
-Köszönöm.

A vacsora készítése közben sokat beszéltünk.Mindenről megpróbáljuk behozni azt a félévet ami kimaradt nekünk.
-KAJAAAAAAAAAA-kiabált Liam.

Kaja közben sokat beszélgettünk. Mindenről kifaggattak a srácok.Majd jött egy olyan kérdés, hogy azt hiszem gyönyörűséges piros fejem lett.
-Na és volt már barátod?-kérdezte Zayn.
-Öhm... Nem még nem volt.-válaszoltam miközben még pirosabb lettem.
-Akkor még szűz vagy?-kérdezte Harry
-Nem bazdmeg. Elvesztettem de mivel apám Chuck Norris így visszaszerezte.
-Télleg?-mondta Törpe.
-Nem . Édesjóistenem. Bevallom 17 éves vagyok nem volt barátom szűz vagyok . És  az első csókom sem történt meg.
-Aztaa-ez Lou volt.-Mi vagy te hippohander?
-Répasrác nem vagyok hippohander sőt tisztaság gyűrűm sincs csak nem volt olyan aki tetszett volna vagy ha nekem tetszett akkor neki volt barátnője. Én pedig nem vagyok olyan aki elveszi más pasiját.
-Ez tetszik-mondta Harry, majd letérdelt elém.-Kicsilány egy randi?
-Nem Harry. Nem randizom veled.
-De miért? -kérdezte hatalmas zöld szemeivel.
-Azért Harry , mert attól ,hogy te jó pasi vagy még nem tetszel.
-Értem .-mondta kissé csalódottan.-Láthaunk táncolni is?-kérdezte
-Igen csak felmegyel és felveszem a ruhámat amiben gyakorolni szoktam.-mondtam majd elindultam az emeletre .
Liam utánam kiabált.
-Meg van még??-majd utolért a lépcső aljában.
-Meg van még Maci. Sőt még mindíg ugyan az a szín van bent amit együtt vettünk.
-Hééé miről maradtunk le?.Mivan meg még?-kérdezte Lou értetlenül.
-Majd meglátod Répasrác.


Felmentem a szobámba ahol előkerestem a nadrágomat, ami szürke volt és buggyos, egy fehér mell alá érő  toppot. Majd megkerestem az egyik cd-met.Megnéztem melyik számok vannak rajta.  Na meg is van potn erre gondoltam. Single Ladies a legjobb koreo amit én hoztam össze.

Srácok  hol vagytok?-Kiabáltam.
-Héé itt állok mögötted.-mondta Zayn majd amikor megfordultam a mellkasába ütköztem. Majd elkövettem életem egyik legnagyobb bakiját vagy nem. Belenéztem a szemébe.
-Ha nem olyan srácok jönnek be mint Harry , akkor milyenek?-kérdezte miközbe a szemembe nézett.
-Olyanok mint te.- válaszoltam olyan halkan amenniyre tudtam és közbe lehajtottam a fejemet.
-Hééé nem kell szégyelned.-Te szép lány vagy. És nekem is nagyon tetszenek az olyan lányok mint te.Te is fantasztikus vagy… - végigsimított az arcomon és a nyakamon.
Megfogtam a kezét, és leemeltem a teste mellé, mire ő értetlenül nézett rám.
-Zayn, ez… - de nem hagyta, hogy befejezzem a mondatot, mert óvatosan szájon puszilt.
-Igen?  Ez, mi? – kérdezte ártatlanságot színlelve. A szemében huncut fény csillant.
-Ez… őrültség, ugye tudod?
-Igen, de én szeretek őrült lenni!-válaszolta és közben végig nézett  rajtam.
-Nem engedlek így a többiek elé, de várjunk csak miről beszéltetek ti Liammel? Mid van meg?
-A köldök piercingem.Ezt fogadásból kellett csinálnom, mert fogadtam Macival. ha ő bejut az X-faktorba akkor csináltatnom kell.magyaráztam.
-Értem . És meg is nézhetem?-kérdezte mint egy hülye gyerek.
-Igen tudod a küldökömnél találod meg. Az a kis "lyuk" a hasamon van.
-Tudom. Csak az elöbb valami jobban lekötötte a figyelmem. Méhgozzá a csillag és hangjegy tetoválás a csipődön.
-O-o lebuktam. Már körül belül 1 hónapja van meg.De a srácok hol vannak?
-Már a próbateremben. -mondta. De elötte valamit meg kell , hogy csináljak, lehet hogy megütsz de úgy érzem muszáj. Nem bírom már tovább.-mondta szenvedő arccal.
-Mit? -kérdeztem értetlenül , majd megcsókolt.Én pedig ledöbbentem azt sem tudtam mit csináljak. nagyon is kellett nekem ez a csók. Már készült visszavonulót fújni amikor viszonoztam. Ő átölelte a derekamat én pedig a nyakát.


-Mi lenne ha mennénk?-kérdeztem.-Már biztosan várnak.
-De én nem akaroom.-mondta gyerekesen.
-Majd este folytatjuk-suttogtam a fülébe.
-Jó menjünk. Mire fogsz táncolni?-kérdezte
-Beyonce ~ Single Ladies ezt a koreot én csináltam egyedül úgy nézd!


-Végre ideértetek!-üdvözölt minket Harry.
-Gyapjaska ha nem tudnád azt a nyamvadt CD-t kerestem amin rajta vannak a számok . Most pedig itt van. 17-es szám. Tessék. majd odaadtam neki.(Single Ladies. (a szőke lány lenne Marietta)
 Majd elkezdődött a zene és a világ kikapcsolt számomra.






táncruházat:
felső







                                                                                                nadrág





cipő

köldög pc:


2 megjegyzés:

Vivi írta...

Chhh...Chhh...Chhh...
Vivi! Ez volt a nap koronázása...!
Miaz,hogy Harry "te jó pasi vagy még nem tetszel"---> Harry*-*
Megcsókolta:D:D Végre! Aranyosak voltak:D
Türpeee:D:D
Siess;)

Vivien Faith Shepheard írta...

nem cicegxDxD tudom:D hamár berángattalak kajálni meg vacsit is én álltam akkor legyen jó a napxD jóó tudod bírom Harryt de most nem ő a főszereplő.xD ja valahára xD de még mindíg nem jöttek össze ez csak "ismmerkedés " voltxD
majd hozom valamikorxDDD