2011. december 22., csütörtök

Negyedik fejezet

Hastáncolva mentem felvenni a telefont miközben levakarhatatlan mosoly terült szét az arcomon.
-Haló Itt Marietta.


-Szia Nick vagyok.
-Szia. mondd mi a problem nem szoktál te ilyenkor felhívni.
-Semmi csak azt akartam kérdezni , hogy moi ez a jó kedv  meg remélem nem bántott az a bájgunár.
-Minden rendben van velem. És a jókedvem okozói a srácok!Van  egy felesleges szobájuk nekem, Liamet pedig ne merd bájgunározni mert Ő a barátom az egyik legjobb, mesélt dolgokat amíg nem beszéltünk de tudod már megbántam azt , hogy veled barátkoztam a lelki szemetesemnek hittelek, de ez kár volt. Sajnálom de nem kérek belőled.
-Átmegyek beszélnünk kell fontos!
-Ide többet nem kell jönnöd elegem van belőled.
-20 perc múlva ott vagyok nincs ellenvetés.-mondta határozottan Nick majd letette.

Köszi jól elrontottad a jó kedvem.
-Mi a baj Nyuszifül?-kérdezte Liam aggódva.
-hááát semmi csak 20 perc múlva jön az a nyomorult Nick.
-Nyusziii ne félj megvédünk .-mondta Harry.
-Köszönöm -mondtam és megöleltem őket. Zayn hagytam utoljára de amikor megöleltem elöntött a melegség belülről és pirulva engedtem el.
Kimentem a a konyhába ittam egy pohár vizet és közben azon gondolkoztam hogy a srácokat hova is tüntessem el.De anyáék szobájába nem lehetett mert bezárattam velük. A hugoméba sem mehettek mert nagy fan és vicces lett volna. Így maradt a vendégszoba alul.
-Liam az alsó vendégbe menjetek és ott  tudtok hallgatozni és ha gáz van tudtok jönni.
-Okés remélem nem kerül sor olyan dologra , hogy bántana.-mondta Liam.
-Mert  akkor nem éli meg a holnap reggelt -mondta Zayn.
-Srácok itt van.-sohajtottam- menjetek a szobába.
-Marietta hol van?-kérdezte enyhén nagyon indulatosan Nick

Ott ahol te nem -morogtam félhangosan a szoba elött ahol a srácok vannak bent.bentről kuncogást hallottam.
- Nappali-mondtam.
-Szia beszélnünk kell.-mondta-Hol van a bájgunár haverod?

-Ott ahol te nem . Mondjad meghallgatlak aztán mennem kell ,ég el kell raknoom pár cuccot, és ,hogy tudd nincs szükségem arra ,hogy hozzád költözzek.
-Ezt mondtad már de én nem engedem .
-Ki vagy te? Egy senki főleg az én szememben. Mert az , hogy a semmiért gyűlölöd azt az embert akit a világon a legtöbbet jelenti nekem. Meg  tudtnod kell arról azzal , hogy Liam vissza jött és hozta a négy barátját akik szerintem már nekem is a barátaim és kedvesen felajánlották azt , hogy költözzek oda.És elfogadtam mert ők legalább nem bántanak meg. Mindent viccnek vesznek de komolyak is. Te csak azért voltál velem mert Liamen akartál bosszút állni.
-Így igaz bosszút akartam állni rajta egy régi sérelemért.
-kösz de nincs rád szükségem elfelejthetsz.
-Ez már nem fog menni. Mert belédszerettem.
-Én gyülöllek és megköszönném ha  békén hagynál.
-Nem érted?! nem tudlak békén hagyni mert egyszerűen SZERETLEK
-Én gyülöllek. Nem tud érdekelni majd találsz mást.
-Nálad jobb embert nem ismerek és hidd el ha Londonba úgy is megtalállak bárhol is legyél . Ha összejösz bárkivel én keresztbe teszek neked.
-most takarodj innen.-mondtam dühösen.
--Oké,legyen ahogy akarod. Elmegyek,de előbb én kérnék valamit. Látod ott azt az ajtót?
-Igen,látom...mivan vele?-mondtam
-Én azon az ajtón most kimegyek,majd becsukom magam után. Pár lépés után hátra nézek és csak annyit kérek ha bármit is érzel a gyülölet mellett  akkor gyere utánam.

Na azt lesheted-gondoltam magamban.Elindult az ajtó fele én utána mentem becsuktam, az ajtót majd kifújtam a levegőt.
-Srácok elment kijöhettek.-mondtam majd éreztem , hogy nekem ez a nap sok volt és most el fogok ájulni megint. Már vártam a becsapódát a fájdalmas találkozást a padlóval de nem következett be.Valaki megfogott és vizet öntött az arcomba majd nagy nehezen  kinyitottam a szemeimet és 5pár aggódó tekitett le rám.
-Hééé nyugi minden rendben.Jól vagyok. Liam a cukormérőmet!
-Te cukros vagy? -mondta egyszerre Zayn , Niall, Louis, Harry enyhén megdöbbenve.













Nincsenek megjegyzések: