2011. december 27., kedd

Hetedik fejezet

Zayn szemszöge:

Mikor közelebb jött az a srác rá is jöttem ,hogy honnan volt ismerős. Ez a srác volt a képeken Mariettával. Tényleg el is felejtettem miatta vagyunk itt. Remélem Liam Tud vele beszélni szar érzés azt látni,hogy a legjobb barátom szenved. Én melette állok mert ő is velem volt akkor amikor szakítottam Rebeccával. Fáj még az emlék,de már túltettem magam rajta. Nem voltunk egyvilág.Szerettem de nem teljes szívből. volt egy két olyan alkalom amikor bejöhettek hozzánk. Én nem hívtam senkit. Nem volt értelme csak jobban gyötörtem volna magamat. Zayn hagyd abba ezt a gondolkodást mert megint depressziós leszel.

--Hát te mit keresel itt ? kérdezte flegmán a srác.
-Csak mert fontos dolgot akarok mondani Marienek amihez neked semmi közöd és különben is Te mit keresel mellette nem a kis kurváiddal kéne foglalkoznod.-mondta Liam nagyon dühösen.
Ez a kis csávónal sok(k) volt és neki akart menni Liamnek csakhogy Liam mellé mentem.Majd a kisfiú behúzott eggyet Liamnek, és Marietta elájult. Ezekszerint nem bírja az erőszakot. Mielött beverhette volna magát megfogtam majd bevittem a házba. Amikor letettem olyan furcsa érzésem lett. Hiányzott az a dinnyés vattacukros illat ami az elöbb az orromba volt.

Kimentem és láttam , hogy Harry leszedte a szépfiúnak beállított embert, aki most szállt be az autójába és hajtott el.

-Véégre azt hittem soha nem megy el-szólaltam meg.
-Jah én is így voltam vele.Pedig nem is ismerem.-mondta Lou
-Jobb is.-mondta Liam-Emlékeztek Daniellere?-kérdezte szomorúan
-Én emlékszem meséltél egy-két dolgot.
-Na a srác aki lenyúlta tőlem az ez a patkány volt. Lenyulta majd megerőszakolta, miközben volt barátnője nem is egy.De azok a lányok úgy néztek ki mint a kurvák.De leszarom az a lényeg , hogy remélem Marie-t nem bántotta.Vagy ha igen akkor nem is tudom mit csinálok.
-Én igen. Megkeresem megölöm majd felgyújtom .-mondtam-Nem hagyom azt hogy bántsák Mariettát.
-Haver csak nem bejön?-kérdezte Niall.
-Háát nem is tudom-vágtam egy érdekes arcot.

-Srácok mi lenne ha most elmennétek?-kérdezte Liam.
-Háát jó de hívj majd minket-kötöttem a lelkére.


Visszamentünk -Liamékhez
majd első utam a twitterre vezetett. Nem történt semmi ismerős kivéve egy dolgot. Rebecca írt.
De nem olvastam el . Nem vagyok kiváncsi rá.Már túl tettem magamat rajta. Nem kell hogy megint  olyan legyek mint 3 hete.
Fél óra tétlen várakozás után felhívott Liam.
-Srácok gyertek át.Az ajtó nyitva van.

Átmentünk és finom illatok szállingóztak. mintha valamit sütnének. És a tippem bevélt mézerépásmuffint sütött nekünk -Merietta
Nem is figyeltem ki mit mondd csak Őt néztem de észhez tértem Harry mondatán.
Nem engedem azt hogy elhappolja előlem. Minnél hamarabb cselekednem kell.  De Liam legalább gondolt rám és elhívta hozzánk lakni. Majd amikor ezt megköszönte megölelt minket. Csak úgy szikrázott a levegő mikor megölelt , majd megéreztem finom illatát és úgy éreztem hogy nem engedhetetm el. Sajnálatomra  elengedett, de mielött elengedtem volna láttam ,hogy elpirult.
Sokat beszélgettünk majd valaki hívta.Elkezdett táncolni.Hastáncolt.Nagyon jól mozgott de a hangját még mindíg nem hallottam. Majd annak is eljön az ideje.Eddigi jó kedve egy pillanat alatt eltünt.
Bejelentette hogy jön Mr. Féreg. Adok én neki ne merjen hozzá érni.
 Kiment a konyhába utána ment Liam.Majd bementünk egy szobába ami szépen izlésesen be volt rendezve.A fekete és a fehér harmóniája.
.Meghallottam a hangját hát az a mondata valami fenomenális volt.
Hallotam hogy kiabálnak egymással mármár azon voltam hogy odamegyek a sráchoz és megverem. Liam nem engedett.
Elment mi kimentünk hozzá. Nagyon sápadt volt, de mielött szoros barátságot kötött volna a talajjal  megfogtam a derekát.Majd a térdhajlatába akasztottam a kezem és leraktam a kanapéra.

-Liam lehoznád a cukormérőmet?-kérdezte halkan.
-Te cukros vagy ?-kérdeztük döbbenten.
-Igen.-ennyi volt a válasz.





Nem hittem volna, hogy beteg ez csak még csak jobban felhota bennem azt az érzést , hogy vigyáznom kell rá.
Egészen reggelig beszélgettünk akkor csinált nekünk tejbegrízt kakaóval. Imádom az egyik kedvenc kajám.
Mi visszamentünk Liamékhez elbúcsúzott mindenki majd elindultunk Londonba.




2 megjegyzés:

Vivi írta...

Háhá:D Lopod az illatom!:D Tetszett:D Siess;)

Vivien Faith Shepheard írta...

XD még széépe :D próbálok majd esetleg hoolnap ha nagyon ráérek:D