2011. december 23., péntek

Ötödik fejezet

Te cukros vagy? -mondta egyszerre Zayn , Niall, Louis, Harry enyhén megdöbbenve.


-Igen.Mielött megkérdeznétek körülbelül fél éve tudtam meg.Akkor hagytam abba a hastáncot is.
-Mennyi ideig táncoltál?-kérdezte Niall.
-6 és fél évig táncolt.-válaszolt helyettem Liam.-Tessék itt van adta a kezembe  a mérőt.
-Köszi.-mondtam enyhe mosollyal.
-Nincs mit.


Miközben mértem a cukromat a srácok azt tervezgették hogyan is szabadítsanak meg az Őrülttől.
-Mi lenne ha velem aludnál?-mondta Lou komoly képpel.
-Na nem akkor inkább már velem.-mondta Niall-Lou te agyon rugdalnád és nem lenne ki fözzön ránk!
-Hééé én is itt vagyok ám-mondtam nevetve-Niall azért kellen eodaköltöznöm, hogy a suli mellett a bejárónőtök is legyek?
-Neeem -mentegetőzött Harry -Csupán főzni és mosni kellene , ugyanis a bejárónő felmondott a szobákat majd mi rendbe tartjuk.-mondta komoly képpel de gy kis mosoly ott volt a szája szegletében.
-Ezt te sem gondoltad komolyan ugye?-kérdeztem.
-Azt tudom , hogy Liam rendszerető de azok amiket láttam a tvben rólatok meghazudtolja ezt.
-De tegyük fel .azt odaköltözök, nem pedig Adamhez.
-Ki az az Adam ? -kérdezte Zayn
-A kedvenc nagybátyja - a válaszadó pedig a hugom volt.
-Hugi te nem holnap jönnél meg?
-Szerinted az egyetlen testvéremtől nem szeretnék elköszönni, mielött elköltözik a messze lévő csúnya és nagy Londonba? Ahonnan nem akar visszajönni hozzám mert talált 4 srácot. Akik szépen lassan átveszik a helyemet a szívedben , engem pedig elfelejtesz.
-Ezt most kivered a fejedből mert téged lehetetlen mert te vagy az én egyetlen kicsi hugocskám akire bármikor bárhol támaszkodhatok, mert mindíg segít nekem.De szeretnék neked bemutatni valakiket.
-Cora ők itt , Zayn Malik, Niall Horan, Louis Tomlinson, Harry Styles .Liamet Pedig ismered.
-Sziasztok Cora Brightmore vagyok 15 éves és mint rájöttetek Marietta húga.-majd húgom odament Liamhez és adott neki két puszit.-Szia hiányoztál Maci.Régen jártál erre fele talán májusba voltál ha jól emlékszem.
-Igen akkor és a srácok is itt voltak akkor.
-Akkor jól hallottam hogy a születésnapján itt jártál.
-Aham itt voltam. De nem beszéltem vele.
-Maci csak nem féltél?-kérdezte hugim döbbenten.
-De. -válaszolta Liam .
-várjunk csak egy kicsit. -mondta Harry- amikor itt voltunk nálatok, és sétáltunk egy parkba , és az a lánycsapat letámadott minket te leléptél tölünk , akkor te ide jöttél?
-Igen ide.Marietta 17. születésnapja volt. Aznap vették fel a suliba.
-Ohh boldog születésnapot -mondta Harry majd úgy megölelt, hogy nem kaptam levegőt.
-Harry elengedsz?Vagy tudod mit csak lazíts egy kcsit mert nem kapok levegőt.
-Neeem mert Kicsi a rakááás -mondta majd elestünk- rám tehénkedett aztán Liam rá Niall ugrott Niallre Zayn Zaynre Lou esett véletlen.
A hugom nevetett majd hirtelen vaku villant és a hugom elkiáltja magát:  Kicsi a Rakáááás !! és ránk ugrik.
-Én csak nevettem majd Harry nagy zöld szemeibe néztem. Olyan arcot vágott ,hoyg még jobban elkapott a nevetés a többiek nem értették, mi a problémám, szerintem azt hitték az Oxigén hiány ment az agyamra.
Lassacskán leszálltak rólam de én még mindíg fetrengtem a földön, Zayn odatérdelt mellém.
-Minden rendben ?-kérdezte aggódva
-há-hát peherszehe csak látnotok kellett volna.
-Mit?-kérdezték döbbenten, kivéve Harryt akkor ő kezdett el visítozni.
-Miről maradtam le?-kérdezte Zayn
-Harry olyan fejet vágott , hogy húúú -és elkezdtem röhögni.

Najó ezek szívtak valamit-mondta Lou-Cica ugye nem drogoztál?-s közben odament Harryhez.

Nem. Nem szívtunk.-mondtam
Hugi -fordultam a hugomhoz. Mi lenne ha a szünetet nálam töltanétek és a nyáron is lehetnél velem 1-2 hetet.
 Persze ha a srácokat nem zavarja.
-Nem persze nem baj.



*Csing-csing* csengettek a bejárati ajtón.
-MEGYEEEK -kiabáltam.-Cora figyelj a reggelire kéérlek kevergesd meg!
 -Jónapot a költöztetők vagyunk jöttünk a holmikért. És a Címet kérjük, hogy hova vigyük a dobozokat.
-LIAAAM -kiabáltam hátra- a dobozok itt vannak az előtérben- mondtam a hapsinak
-Igen Marietta?Mi kellene?
-Mi a lakcím?-kérdeztem nagy szemekkel.

Miután a címet lediktálta Liam  , a dobozaimat  felrakták azt mondták kb délután 2re ér oda az autó mert mág máshova is mennek.

Nekünk viszont 3 óra az út.És reggel 7 óra van. A srácok egész éjjel itt voltak mellettem. Anyáék nem sokára hazaérnek.
Tőlük is el kell búcsúznom.


-Kicsim megjöttünk!-kiabálta anya
-Konyhaaa-mondtam hangosan.-Srácok jó a reggeli?-kérdeztem
-Marietta kicsim mit csinálsz te a konyhába ? Nem főztél mááár Január óta.-mondta anya
-Anya itt vannak a srácok akikkel Liam együtt énekel. Sőt Liammel is mindent megbeszéltünk, Anya reggelire csináltam tejbegrízt kakaóval nektek is van.De jobb ha elöbb megeszitek mert a srácok éhesek -mondta és odamentem hozzá a kielőszobába.
-Hiányozni fogsz kicsim.-mondta anya könnyekkel a hangjában.
-Az én kicsi hercegnőm felnőtt lett.-mondta apa miközben megöleltek.-Hol fogsz lakni kicsim?.kérdezte apa
-Hááát Liamék felajánlottak egy szobát a házukba egészen addig amíg nem találok másikat meg állást.
-Nem  úgy volt , hogy Nickkel költözöl össze? -kérdezte anya
-De igen csakhogy összevesztünk nagyon csúnyán.
-Min?
-Inkább hagyjuk.Most jó kedvem van habár el kell köszönnöm tőletek.
-Adamhez is benézel?
-kinem hagyom lehet hogy ma de nem biztos.


Anya , Apa , Hugim imádlak titeket!  Nagyon hiányoztok de telefonon tudjuk tartani a kapcsolatot.
-Hugim bármikor hívhatsz akár éjjel akár nappal van bármikor ha kell kimegyek az óráról is tudod jól.Nagyon szeretlek.-mondtam majd kiléptem az ajtón és az autómhoz léptem. a srácok már ott ültek egy másik autóban így én a sajátommal mentem ami egy türkíz kék mini cooper.

Amint beültem bekapcsoltam a rádiót és elkeztem énekelni Eric Saadetól a  Populart. MAjd integettem egy sort a családomnak és elindultunk Londonba.




A kocsi:







Boldog One Directionos Karácsonyt kívánok :D Holnaap lesz Louuu szülinapja Boldogot neki Angol honban.(: <3
















Nincsenek megjegyzések: