2011. december 12., hétfő

Második fejezet

Már vártam a becspódást , fel voltam készülve arra , hogy találkozzak a kemény talajjak de nem.Valaki megfogott.Amikor felébredtem már az ágyamba feküdtem és egy aggodó Liam ült az ágyam mellett.
Hé jól vagy ?- kérdezte Liam.-Nagyon aggódtam érted mert már 3órája meg sem mozdultál.
-Ige azt hiszem jól vagyok a cukrom leesett vagy elszállt. De ha megtennéd akkor azt a kék műanyag dobozt ide hozhatnád nekem.
-Persze idehozom, de elárulod nekem ,hogy mióta vagy cukros?
-Tudod mikor januárban elmentél utána nagyon összetörtem.Nem sok mindent ettem de csokit azt nagyon sokat.Egyre többet voltam rosszul .Volt ,hogy próbán estem össze, akkor a kórházba kerültem.Ott megállapították, hogy 2es típusú cukor beteg vagyok ami azt jelenti ,hogy inzulint és gyógyszert is kell szednem.Mivel nem adtam be magamnak az esti adagot így felment a cukrom amiért elájultam.
-És most ebbe a dobozba van a cukormérőd?-kérdezte Liam.
-Igen ez  a cukormérőm .De várj egy percet megbököm magam utána mondhatod.
*Mérés után*
A francba. Liam segíts nekem.
-Mi kell hozom csak mond!-mondta aggódva.
-Le kell mennem segíts felkelni.-mondtam
Erre nemhogy segített volna ölbe kapott és levitt az előszobába.
-Na királylány merre ?-kérdezte nevetve.-Még mindíg nagyon könnyű vagy.
-Letehetsz.Köszi .
-Most mit fogsz csinálni?
-Hát eszek elöszőr is, majd beadom az inzulint és beveszem a gyógyszert.
-Mi lenne ha közben elmondanék egy pár dolgot?-kérdezte
-Rendben hallgatlak
Majd elkezdte a mesélést.

Nicktől azért féltelek mert minden barátnőmet lenyulta és kihasználta.Nem szerettem volna ha veled is ezt csinálja. Te túlontúl fontosabb vagy nekem . Ismerlek a kezdetektől.
Cica te sem gondolod , hogy hagyom majd azt , hogy tönkre tegyen. Emlékszel Daniellere?
Tudod a barátnőm volt.Nick lenyulta és Danielle akarata ellen tett meg bizonyos dolgokat ezutan Danék elköltöztek és azóta sem láttam Ő.Mióta nincs Dan te voltál az életem tudja, hogy érted bármit megtennék.
-Uram isten akkor ezekszerint Nick azon volt ,hogy téged tegyen tönkre rajtam  keresztül?


Nincsenek megjegyzések: