2011. december 29., csütörtök

Nyolcadik fejezet

Az utat végig énekeltem. Londonban az "előkelő" negyedben volt a srácok háza. Nagyon szép volt kívülről hatalams udvar emelet , erkélyek , és persze az elmaradhatatlan medence. mikor bementem a házba csak annyit tudtam mondani:
-Te jézus isten hogy néz ez ki?
-Ez még a jobbik eset-szólalt meg Liam.
-Háát azt látom.De merre van a konyha? Kicsit kajás vagyok.-mondtam-Csinálok ebédet.
-Kajaaaaa-mondta Niall.
-Csak nem éhes vagy?-kérdeztem mosollyal az arcomon.
-De igen.Mikor lesz kész?-nyafogott Lou
-Ha békén hagytok akkor max fél óra.Annyit kibírtok?
-Ki. Talán.-mondta Liam
-Na jó hol a konyha és itt sem vagyok.-mondtam.

Fél óra elteltével már majdnem kész voltam. Sütöttem krumplit (2,5 kg)remélem elég lesz nekik. A húsra csináltam egy fűszeres pácot amiben megsütöttem, csináltam egy könnyed kertészsalátát. De sütöttem nekik még egy kis muffint is. Legalább estig tele lesznek és hagynak pihenni és pakolni, de gyakorolnom is kellene, majd megkérdezem Liamet hol tudok.
Ezeken elmélkedtem miközben megterítettem.

-KAJAAAA-kiabáltam el magam . 2 perc múlva mindenki ott ült az asztalnál.
-Mit főztél?-kérdezte Niall.
-Krumplit sütöttem, fűszeres hússal, salátával meg még muffint is.
-Azt a fűszeres húst?-kérdezte Liam.
-Igen azt Liam.-mondtam
-Hmmm dejóó az olyan finom. És olyan régen ettem.
-Majd csinálok még csak egyetek.


Mindenki szedett magának és ahogy elnézem mindenkinek ízlett a kaja.
-Háát Marietta még mindíg áll az ajánlat a házassággal kapcsolatban-mondta Harry kis mosollyal az arcán.
-Nana cica nem hagyom, hogy megcsalj egy NŐvel-mondta Lou.
-Én elveszlek bármelyik pillanatban. Ilyen jót utoljára akkor ettem amikor haza mentem és anya a kedvencemet csinálta.-mondta Niall hatalmas szemekkel.

-Na jó srácok elég. Nem tervezem az esküvőmet egy darabig.Még kb 10-12 évet várnotok kell vele.-mondtam.-ŐŐ Liam hol tudok próbálni majd?
-Táncot is meg az éneket is?-kérdezte
-Igen. Háát felajánlhatom az egyik garázst ha bulit csapunk 5en akkor altalában ott tartjuk, mert hangszigetelt, meg van benne fűtés. Szóval szerintem ott nyugodtan próbálhatsz.
-Köszi, meg is mutatjátok vagy esetleg találjam fel magam?-kérdeztem
-Meg. Gyere utánam.-mondta Zayn

Lementünk egy lépcsőn. majd két ajtó elött állunk. Zayn odamegy a baloldalihoz ahol zöld és fehér minden az egyik oldalon van egy tükör de van mikrofon ,Wii, minden ami egy kis kikapcsolódáshoz kell.(próbaterem)
-Ez lenne az.-mondta Zayn mosolyogva.
-Köszi, hogy megmutattad. A szobámat ahol egy ideig leszek azt is te vagy azt esetleg más?-kérdeztem
-Én megmutatom , úgy is melletted lévő szobában alszom.-mondta kis mosollyal az arcán.

-Itt is vagyunk nem nehéz megtalálni, mert mindenkinek van kint valami az ajtaján amiről felismerhető ,hogy kié.
Harryén egy rózsaszín alsónadrág van. Liamén egy kép rólatok. Louén nem fogod kitaláni de egy répajelmez.
-Vajon miért pont répa?-mondtam mosolyogva.
-Az enyémen pedig egy rajz egy gitárról és egy kis tetoválás részlet amit szeretnék magamra varratni. És általában nappal ha itthon vagyunk Guns and Rosest hallgatok. Imádom  a rockkot. De remélem ez téged nem zavar.
-Rendben köszi az infókat akkor egy képes ajtót kell keresnem ahol néha dübörög a rock?
-Igen. Okos és tanulékony vagy-mondta mosolyogva.
-Köszi ezt eddig is tudtam , nem hhiába vagyok bagoly.
-ŐŐ megharagszol ha azt kérdezem WTF?-kérdezte Zayn
-jaa nem tudok éjszaka aludni ha igen akkor is csak 2-3 órát.
-akkor pont mint én. Velem ugyan ez a helyzet.
-akkor néha átmegyek és beszélgetünk vagy valami hasonló.-mondtam de már is megbántam az utolsó szavamat mert egy kanos vigyor volt a képén mire nekem az arcom színe vetekedett egy érett paradicsoméval.
-Hé nem kell így elvörösödni. Nem gondoltam rosszra. Csak tudod az anyukámmal szoktam beszélgetni olyankor, mármint mielött nem ismertem a srácokat.Mert mióta ismerem őket nem tudtam senkivel sem úgy beszélgetni. Bármiről az életről, mindennapi dolgokról.Tudod ez jól esett amit mondtál, ha gondolod este beszélünk de most menj pakold el a holmijaidat. És addig maradsz ameddig akarsz nem kell lakást keresned.
-Köszi , de nem maradhatok a nyakatokon évig.
-Szerintem meg igen maradhatsz-mondta Harry.- és átölelte a derekamat, és mintha Zayn szemében egy kis féltékenység is lett volna.
-Mikor hallhatjuk a hagodat?-kérdezte Harry.
-Kipakolok és utána -mondtam bele egyezően.


2 óra pakolás után lementem nagy nehezen a nappaliba a srácok ott voltak.
Na hallhatjuk a hangodat?-kérdezte Harry izgatottan
-Persze.-mondtam olyan halkan , hogy csoda hogy meghallották.
Elkezdtem énekelni  Akon és Michael Jackson duettjét  az alapot a telefonom nyújtotta.
 Miközben énekeltem csak Zaynt néztem a többiekre rá sem néztem. De Ő is csak engem nézett.





2 megjegyzés:

Vivi írta...

Örömromboló!
Miezmár? Zaynt bámulta! De hahó! Ott van Harry is!
Harryén egy rózsaszín alsónadrág van....Khmm ez célzás volt?XDDD
TetszettxD
De Zayn-.-"
Na jó tudod,hogy nem hagyhattam kixD Szeretem én Zaynt,de Harry*-*

Vivien Faith Shepheard írta...

ÉÉÉn nem sohaxD igen tudod Zayn a főszereplőxD Nem én enm célozgatok hanem megmondomxD Raméltem ,habár sokszor azt nem tudtam mit írtamxDxD Tudom, hogy Harryt szereted:D