2011. december 30., péntek

Tizedik fejezet

Táncoltam. A legjobb dolog az életemben, mindíg feldobja a napomat. Már kezd csendesedni a zene , lassan visszatérek a valóságba.
-Na milyen volt?-kérdeztem
-Édesjóistenem.Ezezez-Lou kinyilvánította vélemnyét.
-Igen ezezez?kinyögné valaki?-kérdeztem.
-Már rájöttem mit beszéltetek Liammel-szólalt meg a Törpe
-Na és mit Törpe?-kérdeztem -De válaszoljon valaki milyen volt ?
-Na szóval a tánc valami fenomenális volt-vette át a szót Harry.-Amit a Liammel beszéltetek az gondolom a csipődön lévő tetoválás.
-mióta van neked tetoválásod?-kérdezte Liam.
-Ne akadj ki de már egy hónapja megvan.-mondtam félősen
-Ő is ott volt?-kérdezte Liam de olyan arcot vágott, hogy bármelyik pillanatban elmegy Nickhez és megveri.
-Nem. Adam volt velem.-mondtam.-Anyáék is tudnak róla úgy ahogyan a köldök piercingről is.
-Mii köldök piercinged van és nem láttam???-kérdezte Harry vigyorogva
-Igen nem tünt fel?
-Nem. Megnézhetem?-kérdezte
-Igen.-válaszoltam.De mikor hozzáért a hasamhoz fura érzés fogott el, valahogy abban a percben csak Ő és Én léteztünk.Majd valaki krákogott egyett és Zayn furcsa arával találtam szembe magam.

-Srácok felmegyek , lefürdök szerintem le is fekszem. fáradt vagyok.Sziasztok, Jóéjt ha csak nem találkozunk még.
-Jóéjt-mondták.

Már végeztem a fürdéssel, a hajamt is megmostam én megszárítottam. -gépeztem egy kicsit. -zenét hallgattam mindent csináltam. Adammal is beszéltem meg a hugommal is. -Már hajnali 2 van. -nem tudok aludni. Lemegyek a konyhába iszok valamit.

Lementem a konyhába , de közben zenét hallgattam. Csodák csdájára nem estem le a lépcsőn.Már mindenki alszik rajtam kívül, nem tehetek róla a vizsgák óta teljesen más a fekvési és alvási igényeim vannak.Mindenen gondolkoztam majd  levettem egy poharat a polcról és öntöttem bele egy kis barackos jegesteát.
Miközben szürcsölgettem, a konyhapultnak támaszkodtam és tovább hallgattam a zenét most per pillanat Katy Perry és Kanye West közös száma ment az E.T.Annyira  belemerültem a zenébe hogy nem vettem észre azt , hogy Harry elöttem áll csak azt amikor a fülhallgatót kivette a fülemből.
-Hátte?-kérdezte komásan
-bocsi ha felkeltettelek-mondtam majd a telefonomat leraktam az asztalra.-Csak nem tudok aludni.
-Ja semmi, én sem aludtam. De felelnél egy kérdésemre?
-Persze.-válaszoltam.
-milyen típusú srácok jönnek be? -kérdezte
-nekem nem típusok jönnek be. Meg kell ismernem elötte. Utána döntök, hogy tetszik -e vagy nem. De a cicafiúk nem nagyon jönnek be.-válaszoltam mosolyogva.
-értem , de valamit el kell mondanom. Zayn az, néha alapozót használ.  1 óra míg elkészül.. Kész katasztrófa sokszor.
-Mert te nem?-kérdeztem és egyre közelebb mentem hozzá.
-Nem én nem vagyok olyan-mondta. Majd megcsókolt.De ez a csók más volt mint az előző amit Zayntől kaptam. Ez lassú és érzelmes volt. De sajnos levegő hiányban el kellett szakadnunk egymástól.Majd amikor ránéztem az arcára először hatalmas zöld szemeit pillantottam meg amik csillogtak a vágytól. Majd odabújtam a mellkasába és nyomtam rá egy puszit.Erre felrakott a konyapultra.
-Cuki a pizsid-mondta én meg nem értettem mire mondja mire leesett. Egy csipkés francia bugyi meg egy fehér smileys pizsi.
Erre elpirultam.Mióta velük vagyok egyre többet pirosodom el.
-Héé nekem tetszik.És neked különösen jól áll a piros.
-Naaa ne mondd mert még pirosabb leszek-mondtam a nyakába, de a lehelletem miatt kirázta a hideg.Majd felemelte a fejemet és újra megcsókolt.Nyelvünk lassú és érzéki táncot járt. Én átkaroltam  az egyik kezemmel a nyakát a másikkalpedig beletúrtam göndör hajába.Harry pedig jobban magához húzott.







kéépek:

pizsi:


2 megjegyzés:

Vivi írta...

Vivi! Kifejteném,hogy mennyire utállak,de ez a kedvenc részem! Harry*-* Édes jó Istenem olyan aranyos:)
Persze én tudom ki a főszereplő,de a boci szemeim csodákra képesekxD
"De a cicafiúk nem nagyon jönnek be"-WTF? Akkor miért is Zayn tetszik neki?:O
Kikészítesz!
Jó szórakozást,és köszi az sms-t:D
Siess!:D

Vivien Faith Shepheard írta...

hááát tudm , hogy szeresz:D azt gondoltam,hogy ez lesz:D Háát az még Titok:D:P Áhh em készítelek ki, mert ez titokzatosság veszi körül:DPKöszi Neked is:D:D Majdcsak jövőre jön a rész:DD