2011. december 25., vasárnap

Hatodik fejezet

Zayn szemszöge
Megint Liamékhez megyünk. Szeretek ott lenni olyan nyugost minden. Az anyukája is mindíg telepakol minket kajával amit még aznap megeszünk főleg Niall. Nem is tudom mi lenne nélkülem a srácok nélkül teljesen összeszoktunk már.

-Hahóóó ZAYN! Földhívja Zaynt! -Harry legyezett a kezével elöttem.-Itt a Földnevezetű bolygóról hívja egy Harry Styles nevű ember.
-Mi ? Miről maradtam le?-kérdeztem
-Semmiről csak szólógattunk és nem válaszoltál.
-Csak azon gondolkoztam. Igen én tudok veletek ellentétben,hogy mi lenne velem nélkületek.-mondtam mosolyogva.
-hát cicafiú nem lehetnél velem a nap 24órájában . Ami azért mondjuk ki fájdalmasan unalmas életed lenne , mert én színt viszek az unalmas hétköznapjaidba.- mondtaHarry komoly képet vágava
-Szívem, életem  értelme nem is tudom mi lenne velem nélküled a hétköznapjaim unalmasak lennének és nagyon nagy rajongód lennék.-mondtam kis mosollyal az arcomon.
-Oh szerelmem én is így vagyok vele.   -Harry szívet formált kezével és úgy mutogatott.
-Édesem megcsalsz?-mondta Lou rikácsoló hangon
-Mi? Én téged , SOHA.-mondta Harry majd megpuszilta Lout
-FÚÚJ ne itt  elöttem nyáladzatok!-mondta Niall
-igen még kicsik is vannak -mondta Liam.-Ja és nem sokára megérkezünk.
-Niall  haver nemsokára tele eheted magad!-mondta Lou.
-Liam anyukád mit is főz?-kérdezte Niall-Tudod mit? nem is érdekel , bármit is főz biztosan finom lesz.
-Nem tudom , nem mondta.-mondta Liam
-De srácok valakivel beszélnem kell majd.
-Kivel?-kérdezte Harry.
-Emlékeztek Mariettára?-kérdezte
-Arra a lányra akivel mindíg  beszéltél az X-faktor alatt?-mondtam.
-Aham.Tudjátok januárba felköltöztem Londonba, de úgy , hogy köszönésnélkül léptem le.
-Dehát hogyhogy? Nem ő volt a fogadott testvéred akiért bármit megtennél?
-De igen csakhogy nekem nem ment az hogy bajba keverjem. Nem ment az, hogy elköszönjek. Úgy voltam vele,hogy ha megszakítom vele minden kapcsolatom akkor nem bántják majd. De helyette az ellenségem szállt rá.
-Értjük.vagy legalább is én értem.-mondta Lou-azért szakítottam Hannahval is az X-factor idejére.


Odaértünk Liamékhez. Kiszálltunk bementünk. beszélgettünk a szüleivel sétálgattunk majd egyszer csak autóajtó csapódásra lettünk figyelmesek.Liam odament az ablakhoz, majd láttam rajta hogy csakis az a srác lehet aki rámászott Mariettára.
-Hééé Liam nyugi gyere menjünk át beszélj vele!- mondta Harry. -Majd megint ajtó csapódás és elment az autó.
-Liam gyere nézd meg hátha itthon maradt.
-Jó megyek.De srácok én félek.-jelentette ki.
-Mi majd segítünk te csak menj.


-Nem hiszem el.. elment azzal a barommal-  hallotam Liam dühös mondatát.
-Figyelj leülünk veled aztán lesz ami lesz itt maradunk veled-mondta Harry, majd ledobta magát a fűre.
-Kényelmes cica?-kérdezte Lou nyávogós hangon.
-Igen ide ülsz?-kérdezte Harry .
Lou pedig beleült az ölébe.
Körül belül 3 óra múlva megjött az autó majd kiszállt egy srác. Azt hiszem már láttam valahol de nem biztos.


Nincsenek megjegyzések: