2012. január 14., szombat

Tizenötödik fejezet

Harry szemszöge.

Liamék fele menet sokat hülyéskedtünk. Zayn viszon vagy gondolkodik vagy nem tudom mi van vele. Nem is érdekel. Viszont Liamhez mindíg jött Marietta az első szilveszterünket is együtt töltöttük. Tetszett a lány mert bevállalós. De Zaynnek is tetszenek az ilyenek. De majd lesz valami. Állítolag tud főzni és sütni is. De engem nem ez érdekel hanem van e barátnője. Odaértünk Liamékhez, a szüleivel jól elvoltunk. Szerettem itt lenni itt minden olyan nyugodt.
Liam odasétált az ablakhoz mert halottuk hogy jött egy autó. Nagyon ideges volt. Valószínüleg az a srác volt aki a kicsilány mellett van a képeken. Átmentünk, de senki nem volt otthon így kényelembe helyeztem magam és Lou beleült az ölembe.
Körül belül 2 -2 és fél órát vártunk mire jött egy autó kiszállt belőle az a srác és Marietta. Liam elindult feléjük de mivel balhé szagát éreztem.Zayn odasétált mellé. A srác már ütötte volna meg , de Liam behúzott neki egyett. Zayn bevitte a lányt , majd kicsit mintha elvarázsolt állapotban lett volna amikor kijött. Mi is ott maradtunk még egy kicsit majd Liam maradt egyedül.Majd hívott hogy menjünk át.
Azon az éjszakán sok dolgot tudtunk meg Liam és Marietta barátságáról és Marieről.
Reggelig ott voltunk náluk. Csinált reggelire tejbegrízt, nagyon finom volt. Aztán mi átmentünk Liamékhez és átöltöztünk ittunk még egy kávét és elbúcsúztunk a szüleitől.Uton Londonba aéudtam vagyis csak próbáltam , helyette csak rajta gondolkodtam.Odaköltözik hozzánk. Közelebb szeretnék kerülni hozzá. Eleinte csak barát, majd még több. Haza értünk. Tetszett neki a ház, kivülről belülről. Kivéve a rendetlenséget. De mit is vártunk 5 fiútól. Majd a szobáinkba vonultunk Ő pedig nekiállt főzni. Sültkrumpli és muffin valamint sülthús illatát éreztem.Na akkor már csak jó lehet a kaja.
Miután megebédeltünk én viccből felajánlottam, hogy elveszem feleségül. Vagyis neki vicc volt míg én komolyan gondoltam.Na mindegy megkérdezzük tőle , hogy énekel -e .

-Énekelsz nekünk?-kérdeztem
-Persze csak egy pillanat.
Felment az emeletre és lehozta a telefonját.Zenei alapja volt csak. Hold my hand című száma Michael Jacksonnak és Akonnak. Nagyon jó hangja volt. Már csak 1 dolog zavart. Nem engem nézett hanem a cicafiút.
-.Jobb lett a hangod. Mennyit gyakoroltál?-kérdezte Liam mellőlem.
 háát egy nap körül belül 4 órám volt ének majd otthon még 4óra gyakorlás. A tánc pedig egynap 3 otthon 2 órát próbáltam.
-Csajszi le a kalappal elötted, fözöl , sütsz énekelsz, táncolsz. Mi vagy te robot? -kérdezte Lou.
-Öhm ezt nem mondtam volna. Csináljak vacsit?-kérdezte és egyben terelte a témát.
-Perszee mit csinálsz?-kérdezte a Törpe.
-Bundáskenyeret teával.-válaszolta.-Ugye mindenki szereti?-kérdezte
-Igeen-válaszolt a Törpe.
-Az oké , hogy meg te megeszed Niall de a többieket kérdeztem.
-Szeretjük. -mondta Liam
-Valaki segít is nekem vagy egyedül kell csináljam?-kérdeztem-De akkor tovább tart.
-Majd én-Liam nagylelkűen felajánlotta


Ha én segítettem volna abből semmi jó nem sül ki. Ott helyben letepertem volna.
Vacsi közben is jól elbeszélgettünk, de Zayn olyanra kérdezett rá ami szerintem kicsit tiltott terület volt.
-Na és volt már barátod?-kérdezte Zayn.
-Öhm... Nem még nem volt.-válaszolta miközben még pirosabb lett
-Akkor még szűz vagy?-kérdeztem
-Nem bazdmeg. Elvesztettem de mivel apám Chuck Norris így visszaszerezte.
-Télleg?-mondta Törpe.
-Nem . Édesjóistenem. Bevallom 17 éves vagyok nem volt barátom szűz vagyok . És  az első csókom sem történt meg.-mondta.
-Aztaa-ez Lou volt.-Mi vagy te hippohander?-ilyen gyökér is csak ő lehet.
-Répasrác nem vagyok hippohander sőt tisztaság gyűrűm sincs csak nem volt olyan aki tetszett volna vagy ha nekem tetszett akkor neki volt barátnője. Én pedig nem vagyok olyan aki elveszi más pasiját
-Ez tetszik-mondtam,  majd letérdeltem elé .-Kicsilány egy randi?
-Nem Harry. Nem randizom veled.-mondta komolyan
-De miért? -kérdezte hatalmas zöld szemeivel.
-Azért Harry , mert attól ,hogy te jó pasi vagy még nem tetszel.
-Értem .-mondtam kissé csalódottan.-Láthaunk táncolni is?-kérdeztem reménykedve
-Igen csak felmegyek és felveszem a ruhámat amiben gyakorolni szoktam.-mondta majd elindult az emeletre .

Mi a srácokkal lementünk a garázsba vagyis a próbaterembe. Zayn viszont felment az emeletre valami miatt.
Nagy sokára meg is jöttek.
-Végre ideértetek!-üdvözöltem őket.
-Gyapjaska ha nem tudnád azt a nyamvadt CD-t kerestem amin rajta vannak a számok . Most pedig itt van. 17-es szám. Tessék, odaadta nekem..(Single Ladies. (a szőke lány lenne Marietta)

Miközben tancolt teljesen elvarázsolt. Hogy lehet valaki ennyire tehetséges, és szép és okos?
-nekem kell!-határoztam el magamat.
Vége lett a táncnak.


-Na milyen volt?-kérdezte
-Édesjóistenem.Ezezez- Lounál előjött a dadogás.
-Igen ezezez?kinyögné valaki?-kérdezte
-Már rájöttem mit beszéltetek Liammel-szólalt Niall mellettem
-Na és mit Törpe?-kérdezte -De válaszoljon valaki milyen volt ?-most egy kicsit ideges volt.
-Na szóval a tánc valami fenomenális volt-vettem át a szót .-Amit a Liammel beszéltetek az gondolom a csipődön lévő tetoválás.-mondtam.
-Mióta van neked tetoválásod?-kérdezte Liam.
- Ajjaj Liam ideges-gondoltam magamban
-Ne akadj ki de már egy hónapja megvan.-mondta félősen
-Ő is ott volt?-kérdezte Liam de olyan arcot vágott, hogy bármelyik pillanatban elmegy Nickhez és megveri.
-Nem. Adam volt velem.-mondta.-Anyáék is tudnak róla úgy ahogyan a köldök piercingről is.
-Mii köldök piercinged van és nem láttam???-kérdeztem  vigyorogva
-Igen nem tünt fel?
-Nem. Megnézhetem?-kérdezte
-Igen.-válaszolta.De mikor hozzáértem  fura érzés fogott el, valahogy abban a percben csak Ő és Én léteztünk.Majd valaki krákogott egyett és Zayn furcsa arával találtuk szemb magunkat.
Mintha kissé féltékeny lenne, de nem tudom mire?! Hiszen egyikünket sem csókolta meg.Sőt senkivel nem is jár.


Felment. Már csak mi maradtunk itt, a srácok játszanak valamit , de nekem semmi kedvem. Felmegyek lefürdök. Meg hallagtok egy kis zenét igen. Csinálok egy hosszú és relaxáló fürdést.

Azt hiszem elaludtam. Hallom, hogy valaki óvatosan és csendesen lemegy a földszintre ez egyik baromra sem jellemző.
Megyek megnézem ki az, de szerintem Marietta. És láss csodát télleg ő az. Szólogatom de nem válaszol közelebb megyek hozzá, megint szólok neki de nem hallja. Zenét hallgat. Katy Perry és Kanye West közös számát az E.T-t hallgatja. Kiveszem a füléből a füllhallgatót.
-Hátte ?-kérdeztem tőle kissé komás állapotban.
-bocsi ha felkeltettelek-mondta a szemembe nézve , majd lerakta a telefont maga mellé.-Csak nem tudok aludni.
-Ja semmi gond még én sem aludtam-mondtam- De válaszolsz egy kérdésemre?
-Persze.
-milyen típusú srácok jönnek be? -kérdeztem, kiváncsi voltam a válaszára.
-nekem nem típusok jönnek be. Meg kell ismernem elötte. Utána döntök, hogy tetszik -e vagy nem. De a cicafiúk nem nagyon jönnek be.- válaszolt mosolyogva
-értem , de valamit el kell mondanom. Zayn az, néha alapozót használ.  1 óra míg elkészül.. Kész katasztrófa sokszor.
-Mert te nem?-kérdezte és egyre közelebb jött hozzám. Már éreztem tusfürdője illatát.
-Nem én nem vagyok olyan-mondtam. Majd megcsókoltam.Ez a csók volt életem legjobb csókja. Édes volt mint a méz és érzelem dús . De  új érzés is volt benne amit nem tudtam hova rakni. Levegő hiányban sajnos el kellett válnunk.Majd rám nézett elpirult, majd nyomott egy puszit a mellkasomra.
Ezt nem kellett volna.-gondoltam magamban-majd feültettem a konyhapultra.
-Cuki a pizsid-mondtam vigyorogva. Télleg cuki volt , főleg a smiley-s pizsipoló ami csak a csipőjéig ért meg aza csipkés francia bugyi beindította afantáziámat. De inkább eltereltem a gondolataimat.
Elpirult. Egyre többet pirul mióta velünk van.
-Héé nekem tetszik.És neked különösen jól áll a piros.
-Naaa ne mondd mert még pirosabb leszek-mondta a nyakamba,amitől kirázott a hideg.Majd felemeltem a fejét és újra megcsókoltam.Nyelvünk lassú és érzéki táncot járt. Ő átkarolta  az egyik kezével a nyakam a másikka lpedig beletúrt a hajamba.Én pedig jobban magamhoz húztam, hogy minnél többet érezzek belőle.De nekem ez nem volt elég. Jobban húztam magamhoz, majd elkezdtem simogatni. először a gerince mentén, majd a derekát, a csipőjét és a belső combját. Levegőhiányban sajnos el kellett válnunk. De  nem engedtem el. hagytam kicsit pihegni, addig apró puszikat adtam a nyakára.
-Tetszik cica?-kérdeztem
-Igen gyapjaska-mondta elhalóan- majd kezem ami eddig is simogatta elindult a belső combja fele újra. Majd megcsókoltam.Ezzel egy sóhajt váltva ki belőle  Ami még jobban felizgatott.
--Mi lenne ha felmennénk a szobába?-kérdezte
-Benne vagyok de nem az enyémbe mert khmm a srácok reggelente mindíg hozzám jönnek és szívatnak.-mondtam mosolyogva.
-Én is úgy gondoltam , hogy hozzám.-mondta.

Felmentünk a szobájába. Tudtam, hogy melyiket kapta hiszen a srácokkal megbeszéltük.Csak azt sajnáltam hogy nem a mellettem lévőt kapta meg.Alig hogy becsukta az ajtót és elfordította a kulcsot benne én ott termettem mögötte. amint megfordult már a  mellkasommal szemezett.
-Muszáj volt  ilyen magasra nőnöd?-kérdezte
-Háát tudod nem akartam ilyen góliát lenni. De ismered a mesét a méhecskékről nem?  De aztán késöbb kitárgyaljuk.Most mást akarok mutatni. Majd gyengéden az ajtónak löktem és elkezdtem csókolni. Majd felemeltem a csipőmre. Lassan elindultunk az ágy fele, majd radöltünk.
-Harry nehéz vagy. Nem szeretnél esetleg kegyelmezni rajtam?Mondjuk megtámaszkodhatnál.
-Így?-kérdeztem miközben a feje mellett megtámazkodtam.
-Igen.-mondta, majd megcsókolt. Az egyik kezével a mellkasom és a hasamat simogatta, a másikkal a hajamba túrt és jobban húzott magához, és egy kicsit meg is húzta a hajamat. Erre beindultam. Levettem róla a polóját. Puszilgattam a nyakát, egyszer kétszer meg játékosan meg is haraptam , szívogattam, de úgy hogy ne vegyék észre.
Majd fordult a helyzet én voltam alatta.Rólam nem került le a poló mivel csak egy melegítő alsó volt rajtam.
Eleinte csak csókolt és apró kezeive simogatott.Majd áttért a nyakamra. puszikat adott rá és kicsit szívta. A nyakamról áttért a mellkasomra addigra már a lágyékomon ült. mivel tudtam hogy hasténcolt így nem okozott neki gondolt hogy apró körkörös mozdulatokat tegyen ezzel az örületbe engem.
-Ne csináld nem lesz jó vége.Tudod én jó kisfiú vagyok. Szeretnélek randira vinni. Mielött lefeküdnék veled.
Te nem egyéjszakás kaland vagy. Nekem te annál sokkal többet érsz.
-Nem is most szerettem volna lefeküdni veled. Ez csak ízelítő volt belőle.-mondta
-Kis boszorkány-mondtam majd fordítottam a helyzetünkön-Megörjítesz megcsókoltam, majd a mellei közé csókoltam.
-Mióta van meg a piercinged?
-A  szeptemberben a válógatók után amikor Liam hazajött akkor csináltattuk. fogadásból, de mivel megtetszett így maradt. A tetoválás pedig eddig is tetszett. Aztán anyáékkal meg Adammel elmentünk és magcsináltattuk.
-Így azt és az autót kaptam a születésnapomra.
-Cuki autó.-mondtam- de mi lenne ha felöltöznél? így nem hiszem hogy sokat aludnánk.
-Nem hozod át nekem a kék Jack Wills-es polódat?
-De de akkor várj egy pillanatot.


Áthoztam neki a kedvenc polómat. Majd lefeküdtünk aludni. Még életemben nem aludtam ilyen jól. Reggel arra kelltem hogy megsimogatják az arcom és kaptam egy puszit a szám szélére, de nekem ez nem volt elég nekem egy reggeli csók kellett.
Meg is kaptam.
-Mit csinálunk ma?-kérdeztem
-Adamhez kell mennem.De 3nál elöbb nem mehetek. Tegnap dolgozott. Felhívni is csak 2 után lehet.
Harry mondanom kell valamit. -mondta miközben a mellkasomat nézte.
-Mondjad kicsilány!-majd felemeltem a fejét.
-Tegnap Zayn megcsókolt.
-Tudom.
-honnan?
-tegnap elmondta miután te feljöttél.
-nem zavar?
-nem mert ő csak megcsókolt. nem érezte át amit én!  és én még veled is aludtam.-mondtam. Majd Marietta kiszállt az ágyból és ahogy nyújtozkodott a polóm a combja közepéig ért. Nyeltem egy hatalmassat.
-Problem?-kérdezte majd megcsókoltam. Ő pedig feugrott a csipőmre. Ebben a lányban már most több energia van mint egy duracell nyusziba gondoltam magamban.
Maja fal fele vittem. Forró csókcsatát vívtunk egy mással , majd kezem autómatukusan elindult a combja fele.
-De Ő lehütött. 
-Majd kimentem a szobából és Liammel találtam szembe magam.
-Fent van? -kérdezte
-aha de most fog felöltözni
-honnan tudod?
-őőő menjünk be hozzád mindent elmondok bent.

Liamnél.*
-Az van haver, hogy tegnap este beszélt velem Zayn emlékszel?
-Igen . Na akkor elmondta, hogy megcsókolta Mariettát. Neki is és nekem is tetszik. miután felmentem lefürödtem , de bealudtam a vízben. Majd bementem a szobába átöltöztem. Ti is feljöttetek. Csend volt majd hangokat hallottam. Lementem a konyhába és ott volt a kicsilány. Beszélgettünk majd megcsókóltam. Felmentünk a szobájába és beszálgettünk tovább. Meg volt egyéb más is .
-Ha kihasználtad ugye tudod hogy nagyon megverlek!-mondta Liam
-Nem használtam ki. Liam azthiszem beleszerettem.
-Hát sok boldogságot, de mi ez a kiabálás Mariettától?
-nem tudom de van  egy kis rossz érzésem van.


Éppen időben értünk oda. Nick már majdnem meg erőszakolta szegény lányt.Leütöttem róla a férget , majd Liam hívta a  rendőröket. Odamentem Marietta mellé megvígasztaltam. majd foztam neki ruhát felöltözött, lejött és a rendőröknek is elmondta mi történt a srácok is leértek addigra. A rendőrök elmentek, majd  átmentünk a konyhába elmondtunk a srácoknak mindent kivéve az éjszakát.
Liam , Niall, és Louis nagyon örült nekünk. De Zaynnek nem tetszett.  Csináltunk sült spagettit, majd felmentünk összekészülni mi a mi mentünk a  stúdióba ő pedig Adamhez.

Ma felvettük a Moments című számot  ahol végig az éjszaka és Marietta volt az eszembe. Nagyon hiányzik. De nem akarom zavarni. tudom hogy régen találkozott Adammel. Majd este lesz egy kis meglepetésem neki.






2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon jó :)

Vivien Faith Shepheard írta...

köszönöm:)