2012. január 3., kedd

Tizenharmadik fejezet

-Segítsek öltözni?-kérdezte az ismeretlen.
-Te nekem ne segíts!-Menj ki innen amíg én öltözök!.kiabáltam majd kifele toltam a fürdőből.







-Chh majd pont a te segítséged kell nem?-kérdeztem flegmán.
-Igen.Tudod bezártam az ajtódat.A kis barátod az a Sztájliszt gyerek nem tud majd megvédeni.
-Nick! mégis mitől kéne megvédenie?-kérdeztem értetlenül.
-Tudod azt hittem egy kicsit okosabb vagy.-miközben mondta egyre közelebb jött hozzám.-én úyg ismertelek mint aki okos, nem pedig úgy , hogy nem esik le neki az amit mondanak.-odaért elém, és erőszakkal megcsókolt, de én nem csókoltam vissza.
-TE RIBANC !-kiabálta, majd az ágyra lökött és rámmászott.Elkezdte csókolgatni a nyakam, majd áttért avállamra, már sírva könyörögtem, hogy hagyja abba de nem tette meg.Erre letápte rólam a melltartómat, undorodva próbáltam lelökni magamról de nem sikerült. Megpofozott. Engem soha senki nem ütött meg. Még  hangosabban kiabáltam erre Nick letépte rólam a bugyimat is.
-Végre eljött ez a pillanat is.Tudod mióta vágyom erre?
-Leszarom hagyál békén te köcsög vadállat.-SEGÍÍTSÉÉÉG VALAKII SEGÍÍTSETEK!!!-kiabáltam
-Na cica hagyd abba ne ficánkolj! Csak roszabb lesz.-moközbe beszélt levette a ruháit. Mielött belémhatolt volna jött Harry és Liam .Harry leütötte rólam azt a férget.Majd odajött hozzám.Magához ölelt és azt mondta:
-Ne félj minden rendben lesz.Csss nincs semmi baj.
Majd Liam felé fordult.
-Felhívtad a rendőröket?-kérezte kis idegességgel  a hangjában.
-Igen pár pillanat múlva itt vannak.
-Marie öltözz fel légyszíves.-mondta Liam
-Rendben.Harry segítesz nekem?-kérdeztem
-Persze, majd odament a  szekrényemhez elővett egy melegítő nadrágot , majd átment a fehérneműs részhez elővett nekem egy szettett majd bement a fürdőbe és hozta a türkízkék Jack Wills-es polóját.
-Köszönöm.Szeretlek. Azt is köszönöm, hogy jöttetek. Bele sem merek gondolni mi lett volna ha nem jöttök.
-De jöttünk. Csak az a baj , hogy nem az elején. Nem lett volna szabad egyedül hagynom téged de ez ezentúl másképp lesz. Megmondtam Liamnek , hogy itt aludtam, akkor hallottam, hogy kiabálsz.jöttünk egyből.
-Mit szólt hozzá?-kérdeztem félve
-Azt válaszoltam ,hogyha megmeri bántani a hugocskámat nagyon megverem!-mondta Liam az ajtóból.-Kicsilány itt vannak a rendőröl öltözz fel mi addig levisszük ezt a férget.mondta.
-Rendben van.Harry mindjárt megyek majd a többieknek is elmondjuk..mondtam
-Kicsim ha nem jössz le 5 percmúlva én feljövök érted.-fenyegetőzött mosollyal az arcán, majd megpuszilta a homlokom.






*10 perc múlva*
A rendőrök elvitték Nicket, én pedig feljelentettem. Majd a srácok elé álltunk.
-Fiúk valamit be kell jelentenünk-mondta Harry.
-Ugye nem vagy terhes nyuszifül?-kérdezte Lou
-De igen Lou.Méghozzá GOND terhes.-mondtam
-Mi az amit mondani akartok?-kérdezte  a Törpe.
-Mi együtt aludtunk.-mondta Harry-s meg is csókoltam.A kedvenc polóm is neki adtam már csak egy kérdésem van,Mariettának.
-Marietta Brightmore lennél a barátnőm?-kérdezte a szemembe nézve miközbe kiskutyapofit vágott hozzá.
-Igen Harold Edward Styles.
-CSÓKOOOT-kiabálta Niall Liam és Lou.
Kaptam egy olyan csókot tőle mint még eddig nem.




4 megjegyzés:

Vivi írta...

Valakit kihagytál! Zayn? Milyen pofát vághatott,hogy az én kedvencem jött össze vele?:D
Ááá sokkal jobbxDDDD
Harry*-*
Siess:D

Vivien Faith Shepheard írta...

ÖÖÖÖ Zayn a következőben jön:D xD hááát kicsiszívét összetörték:D tudtam valahogy éreztemxd

Névtelen írta...

Szegény Zayn :( remélem ebből még lesz valami bonyodalom ;) egyébként nagyon jó a blogod. :) siess

Vivien Faith Shepheard írta...

Majd mindent a maga idejében. köszönöm.:)) Próbálok:D