2012. január 15., vasárnap

Tizenhatodik fejezet

Adamnek mindent elmondtam. Elmeséltem neki azt az 1 hónapot amikor nem találkoztunk és beszélni sem tudtunk. Felajánlotta , hogy odaköltözhetek. Mivel itt már be volt rendezve számomra egy hangstúdió, és egy táncterem is. A szobám az a szokásos volt. Szerettem Adammel mindent megbeszélni mert meghallgatott és tanácsot is adott. Most perpillanat a Harrys és Zaynes ügy miatt.
-Hát kicsilány nem tudok mit mondani, de jobb  lenne ha nem találkoznál velük pár napig.
-Lehet. Ma mész melózni?-kérdeztem tőle
-Igen , de semmi kedvem.Fáradt vagyok.
-Meló minden hétköznap egésznap fotózok, majd a hétvégét végig melózom . De nem sajnálom.Mindenem megvan amit akarok.
-Igen látom, hogy mindened megvan . Gyönyörű az a Hummer telepjáró. A ház is gyönyörű. De van ami miatt nem vagy teljesen boldog. Látom rajtad. Tudod, hogy nekem mindent elmondhatsz.
-Igen csak tudod nehéz megnyílni ebben a dologban.
-ÖÖÖ WTF?
-Tudod nem volt barátnőm egy ideje, és hiányzik azaz érzés ,hogyha hazajövök nincs főtt kaja nincs kihez hozzábújnom. Szóval hiányzik valaki az életemből. Amíg együtt voltam Heidivel minden okkés volt, de most hazajövök rendelek egy pizzát megeszem lefürdök beesek az ágyba és nem csinálok semmit. Szar érzés.
-Héé elhiszem habár nekem most van az "első kapcsolatom", de tudom milyen érzés az amikor senkivel nem tudsz megbeszélni semmit nincs kit áthívj magadhoz. Tudod jól amikor Liam elment akkor én is ilyen voltam.
-Tudom. Rossz volt látni ahogy nem eszel , ahogy tönkre teszed magad,majd a baleset. Akkor azt hittem hülyét kapok. nagyon rossz volt te vagy az egyetlen akivel mindent meg tudok beszélni. Kicsilány soha ne hagyj el jó??
-Adam nem hagylak el soha és mivel itt vagyok Londonba csak telefonálj nyugodtan azonnal jövök akár az éjszaka közepén is.
-Köszönöm.-majd megölelt.-Adam nem kapok levegőt!
-Jaj bocsi.

-Semmi gond de én megyek. Még vacsit is akarok főzni a srácoknak.
-Mi jót csinálsz nekik?
-Gyrost-mondtam mosolyogva
-hmm az finom. Hozol nekem is?
-Gyere te inkább.
-Nem haragudnak meg a srácok?
-Nem. Liam is régen látott már.


A sráconál*

A vacsi kész. Adamen ennyit röhögni valakin nem lehet.Azthiszem nem engedem a konyha közelébe. A srácok is megjottek.

-Mi a kaja?-kérdezte Niall elöszőr.
-Szia Niall.Jól vagyok. Nem történt semmi érdekes. Megtámadni sem próbáltak.
-Szia Marietta. mizujs?Mi jót csináltál Adamnél? Nem akartak megtámadni?
-A válaszokat tudod a kaja pedig Gyros.

-ADAAAM -hallom Liam kiabálását, majd egy puffanást. Kimegyek az előszobába és mit látok a két lölött a földön fetreng a röhögéstől.
-ÖÖ akarom tudni?
-Nem. -mondta Lou majd idejött hozzám és megölelt.
-Harry?-kérdeztem tőle.
-Az emeleten.
-köszi. Felmegyek. Álljatok neki kajálni nyugodtan.
-Rendben.


Harry ajtaja elött álltam kopogtam de senki nem jött ki.Mentem a saját ajtómhoz. Harry pont akkor jött ki.
-Szia édes!-jött odahozzám és megcsókolt.-milyen volt Adamnél?-kérdezte mikor elváltunk egymástól.
-Szia jó volt csak hiányoztál.Gyere menjünk le kajálni.Gyrost csináltunk.
-Csináltunk?-kérdezett vissza.Mintha féltékeny lenne
-igen . Adammel. Ő is itt van.
-ugye nem baj?
-nem  csak remélem a meglepimet oda tudom adni neked.
-oda tudod mert megy melózni.De ugye tudod , hogy nem szeretem a meglepetéseket!
-ezt szeretni fogod.


A vacsi jól sikerült végig beszéltük az estét. Adam is kikapcsolt egy icipicit. Habár nem az ő korosztálya vagyunk mert ő 25 éves attól függetlenül jól érezte magát.

-Srácok köszi az estét , de mennem kell.
-Ne máár mi lenne ha máskor is átjönnél?-nyavalygott Lou.
-Nekem okké. Majd megbeszéljük mikor. -mondta majd elment.

-Liam elmosogatsz?-kérdeztem
-persze
-köszönöm.-majd adtam egy puszit az arcára

-Harry jössz?
-megyek.Csak várj egy percet.
-Fent megvárlak-.mondtam
-Erre mint akit puskából löttek ki felpattant a fotelből és mellettem termett.

Mikor beléptem a szobába micsit meglepődtem, mert vanillia illatú gyetyák égtek a szoba több pontján, az asztalomon egy nagy csokor sárga rózsa  volt.
Az ágyamon vörös és fehér rózsa szírmok voltak egy szivecske formába aminek a közepében volt egy doboz.
-Harry ez gyönyörű nem kellett volna!-mondtam meghatódva
-De igen. Megmutatom mennyire szeretlek. Nyisd ki a dobozt.



A dobozban egy karkötő volt.Ezüst karkötő volt amin apró kövek csillogtak. Volt rajta egy fél szív egy "H" és egy hangjegy medál.
-Köszönöm Harry ez gyönyörű.
-Ugyan ez semmiség. -mondta majd felrakta a karkötőt.


Hálám jeléül kapott egy csókot. De neki ez nem volt elég. Ledöntött az ágyra, levette a toppomat. kaptam kisebb puszikat a nyakara és a hasamra majd valahonnan elővett egy vörösrózsát. Ahol puszilt ott végig húzta a rózsát.
Majd  megint elkezdett puszilgatni a hasamtól felfelé,végig csókolgatta az egész testemet,majd a végén elérkezett a nyakamhoz.Nyelvével csiklandozta a bőrömet. Majd végre a várva várt csók következik.
-Remélem jól érzed magad-suttogta. Majd a rózsának a szirmait kitépte ,ráfektette őket a hasamra, és finom leheletével fújdosni kezdte őket. Vérnyomásom az egekben volt , az egész testem lángolt, a haja simogatását egy erőssebb markolások váltották fel. De nem szólt semmit,csak csinálta.
-Harry,kérlek-nyögteEgyik kezemet lefejtettem a hajáról és lehúztam pólója felé, hogy lassú mozdulatokkal benyúljak alá, és megérinthessem meztelen felsőtestét. Édesen belesóhajtott a csókunkba, majd a combomon felfelé haladó keze erősen belemarkolt a fenekembe, amivel elérte, hogy a számat elhagyja egy halk nyögés.


-Harry abba kell hagynunk nekem ez még korai.
-Rendben megértem.-mondta-Szeretlek.-és a szemembe nézett
-Én is szeretlek.-mondtam. - Elmegyünk fördeni?- kérdeztem
-Mennyünk.-mondta.
-Jó akkor a fürdőkádba fürdünk és sok habbal.
-Értettem főnök megyek meg csinálom.-mondta majd  elment a fürdöbe. Én levetkőztem és felvettem a fürdőköppenyem és a gyertyákat elfújtam.
-Hölgyem készen van?-jött ki Harry
-Igen . Megyek máris Úram.-mondtam nevetve.







2 megjegyzés:

Niki:) írta...

Következő nem lesz? Mert,IMÁDOM!! :(((

Vivien Faith Shepheard írta...

dede lesz :D már elkezdtem nem sokára jön:D elég hosszúra tervezem:D