2012. január 1., vasárnap

Tizenegyedik fejezet


Boldog új évet kívánok! meg is hozztam a következő részt. talán egy +16os rész lett egy kicsikét.




-Naaa ne mondd mert még pirosabb leszek-mondtam a nyakába, de a lehelletem miatt kirázta a hideg.Majd felemelte a fejemet és újra megcsókolt.Nyelvünk lassú és érzéki táncot járt. Én átkaroltam  az egyik kezemmel a nyakát a másikkalpedig beletúrtam göndör hajába.Harry pedig jobban magához húzott.
De neki ez nem volt elég. Még jobban magához húzott, az egyik kezével derekamat ölelte át a másik kezével pedig simogatott.Sajnos levegőhiányban el kellett válnunk.Ő viszont nem engedett el, továbbra is szorosan tatott és simogatott és pici puszikat adott a nyakamra amitől kirázott a hideg.
-Tetszik cica?-kérdezte csillogó szemekkel.
-Az nem kifejezés gyapjaska.-mondtam elhalóan.Majd az a keze ami eddig a hátamat és az oldalamat símogatta , kicsit lejebb vándorolt és már a combom belső felét simogatta, majd megcsókolt. Belőlem egy édes sóhajt váltott ki, ami rá éppenséggel jó hatással volt mert még jobban simogatott és csókolt.Lassan elváltam tőle.
-Mi lenne ha felmennénk a szobába?-kérdeztem.
-Benne vagyok de nem az enyémbe mert khmm a srácok reggelente mindíg hozzám jönnek és szívatnak.
-Én is úgy gondoltam , hogy hozzám.

Felmentünk a szobámba .Amint becsuktam az ajtót és a kulcsot elfordítottam. Megfordultam és Harry mellkasával találtam szembe magam.
-Muszáj volt ilyen magasra nőnöd?
-Háát tudod nem én szerettem volna, de tudod van a méhecskés mese amit most nem szeretnék neked elmesélni mert valami mást szeretnék mutatni.-mondta mosolyogva.
-Igen és mit?-kérdeztem boci szemekkel.
-tudod te azt.-mondta, majd meg sem várva válaszomat , megcsókolt.
Lassan, de biztosan elindult az ágy felé miközben én átkulcsoltam a csipőjét a lábaimmal. Majd amikor odaértünk az ágyhoz, akkor ráestünk.
Elváltam ajkaitól és mondtam:
-Harry nehéz vagy. Nem szeretnél esetleg kegyelmezni rajtam?Mondjuk megtámaszkodhatnál.
-Így?-kérdezte miközben a fejem mellett megtámazkodott.
-Igen- majd egyszer az életben én kedveményeztem.Megcsókoltam miközben egyik kezemmel a mellkasát simogattam a másik kezemet felvezettem hajába és megmarkoltam.Ettől teljesen beindult, majd elkezdte a kényeztetésemet.Eleinte csókolgatta a nyakamat, késöbb meg is harapta és szívogatta egy kicsit, majd a poló is lekerült rólam.
-Gyönyörű vagy-suttogta .
-Köszönöm. mondtam majd fordítottam a helyzeten így én lettem felül. Eleinte csak csókoltam,és a körmaimmel finoman "simogattam", majd áttértem a nyakára puszilgattam szívogattam, jött a széles mellkasa pici puszikat leheltem rá ,miközben a lágyékán ültem, apró körkörös mozdulatokat tettem.Így Harryből apróbb sóhajokat kiváltva.
-Ne ne csináld ezt.-mondta két nyögés közt.-nem lesz jó vége.Tudod én jófiú vagyok és mielött lefeküdnénk szeretnélek elvinni randira, járni veled . Te nem egyéjszakáslány vagy. Neked szeretet és törődé kell.-miközbe ezt mondta megfordította helyzetünket.
-Nem is szerettem volna lefeküdni veled.-mondtam neki.Vagyis de hogyha jobban megismerlek.Ez csak egy kis ízelítő volt belőle.
-Te kis boszorkány-mondta mosollyal az arcán-.Megörjítesz.-majd megcsókolt, áttért a nyakamra, majd a melleim közé puszilt. majd áttért a hasamra.
-Neked köldök piercinged van?-kérdezte
-Igen. már szeptember óta.Mióta Liam átment a válogatókon és haza lehetett jönni akkor mentünk el megcsináltatni. Ez fogadásból van, de mivel megtetszett így maradt.
-Nekem tetszik.És a tetoválás?
-Az pedig régóta tetszett, szerettem volna , anyáék pedig a születésnapom elött 2 héttel haza jöttek mondták,hogy fürödjek le és öltözzek fel, de mondjuk úgy hogy a felsőmet fel kell húzni, meg a nadrágot is lejebb kell tolni mint a csípőm.
-A sztori ennyi. Ezt kaptam meg az autót.
-Cuki autó.-mondta-Mi lenne ha vennél fel valamit mert nem hiszem, hogy jó vége lenne ha így aludnál mellettem.
-Mi lenne ha áthoznád a türkízkék Jack Wills-es polódat ?-kérdeztem.
-Mindjárt jövök egy pillanat.Várj meg.Ne aludj el nélkülem.
-Jóó nem fogok csak menj.
-Itt sem vagyok.-mondta nevetve. Átment a szobájába, mikor visszaért odadobta nekem, én pedig felvettem és beleszagoltam a polóba.
-Harry illata van-mondtam mosolyogva.
-És nem tetszik az illata?-kérdezte
-ohh dehogynem. A  kedvenc illatom.
-De már fáradt vagyok nem jössz?-paskoltam meg a  a melettem lévő helyet.


Majd lefeküdt mellém adott egy puszit a nyakamra.
-Jóéjszakát-mondta kicsit rekedtes hangon.
-Neked is-mondtam és áttértem az álmok világába.

2 megjegyzés:

Vivi írta...

Egyértelmű,hogy a kedvenc részem;)

Vivien Faith Shepheard írta...

vajon miért is? :D