2012. január 5., csütörtök

Tizennegyedik fejezet

 A reakiókon lepődtem meg a legjobban.Mindenki örült nekünk, vagyis majdnem mindenki.Zayn szemében csalódottságot láttam felfedezni.De nem érdekel, mert olyan ember mellett vagyok aki tudom, hogy bármikor jön a segítségemre.Vegyük például a 25 perccel elöbbi megrázkodtatásomat.
-De valamit még el kell mondanunk.-mondtam.
-Na mi az?-kérdezte Lou.
-A rendőrök az elöbb azért voltak itt, mert nick valahogy bejutott a házba és meg...megpróbált megerőszakolni-mondtam és a hangom elcsuklott.
-Kicsilány, ne legyél szomorú ezentúl lesz egy saját pitbullod-monta Niall, majd Harryre mutatott.
-Az biztos ,hogy el nem emgedem egy percre sem!!!-mondta göndörke, majd magához húzott és megpuszilta az arcom.
-Harry ma stúdiózunk!-mondta Zayn flegmán.-Tudod felvesszük a számot..
-Na ti elmentek a stúdióba én meg elmegyek Adamhez.Mostpedig összedobok egy ebédet.
-Segítek!-mondta saját személyi testőröm, majd átkarolta a derekamat és egy puszit nyomott a fejemre.
-Mit fözünk?-kéredezte
-Hmm nézzük csak mi van itthon.
-Van spagetti szósz, tészta, sajt.-sorolta Harry
-Ezzel arra célzol, hogy spagettit csináljak?
-Igen arra célzok.-mondta és megcsókolt, felültetett a konyhapultra és magához húzott.
-Gyerekeim ne elöttem erőszakoljátok meg egymást!-mondta Répasrác.
-Nem nem elötted fogom.-mondta Harry.
-De mit is fözöl?
-Majd megtudod.



45 perc múlva *

-Srácok kaja van!-kiabált Harry.
-Na mi jót főztél nekünk Tündérke.-mondta Niall.
-Ne nenene ne hívjatok így!
-Jó nem hívlak de mit főztél?-Törpe
-Sült spagettit csináltam.
-Én is  segítettem!-mondta Harry
-Bocsánat. Csináltunk így  jó gorilla bácsi?-néztem rá Harryre
-Ez tetszik gorilla bácsi, ezentúl így hívlak szívem-mondta Louis.
-Na nem. én nem vagyok gorilla bácsi!-és Harry bedurcizott.
-Jó de én kajás vagyok szóval együnk.Vagyis kezdjétek el , én mindjárt jövök.-mondtam és bementem a szobába, elővettem a cukormérőmet. majd megvártam amíg megméri. 6,5. Nem is rossz . Akkor csak 15 egységnyi inzulint kell beadnom. Elővettem azt is, már felhúztam a polómat, majd megéreztem az Ő illatát.
-Baj van?-kérdezte aggódva
-Nem nincs, csak be kell adnom az inzulint.De nem szeretem.
-Miért?-kérdezte
-Mert egy icipicit fáj.
-Na gyorsan mert veled szeretnék ebédelni.Mert együtt csináltuk!
-Rendben. 1 perc, elfordultam, felhúztam a polómat, és benyomtam az inzulint.
-Mehetünk!-mondtam majd elraktam az inzulint meg a cukormérőmet.


Finom volt-mondtam-Jók vagyunk!-mondtam
-Harry 1 óra múlva megyünk!-szólt Liam
-Rendben megyek készülödni.Kicsim te is jössz?
-Aha megyek. Lefürdök , meg  elkészülök.
-Rendben félóra elég a fürdésre? -kérdezte
-Persze . Majd gyere át ha kész vagy -mondtam és adtam egy puszit a szájára majd elindultam fel a lépcsőn , majd a lépcsőfordulóban ért utol ahol megcsókolt.

Fél óra múlva a fürdő ajtón léptem ki amikor egy Zaynbe ütköztem.
-Miben jobb mint én?-kérdezte kertelés nélkül.
-Tudod , én nem egyéjszakás kurva vagyok!-mondtam dühösen -És ha most megbocsátasz felöltözöm.
-Tudom , csak tudod úgy gondoltam te legalább segítenél nekem felejteni.
-Amikor megcsókoltál akkor is Rá gondoltál Jawadd.
-Ne hívj a második nevemen.
-miért is?úgy hívlak ahogy akarlak,de most menj ki.
-kimegyek de még nem végeztünk.

Elővettem a ruháimat , egy ülepes farmert egy fehér rózsamintás toppal egy farmer mellénnyel. egy fehér tornacipővel, meg előkerestem a kis converse táskámat beleraktam a pénztárcámat, a papírjaimat a kulcsaimat meg  a kocsikulcsomat. Ezzel elkészültem visszamentem a fürdőbe és megszárítottam a hajamat és göndören hagytam majd feldobtam egy alapsminket ami egy kis alapozóbol, szemceruzából szempillaspirálból meg epresszájfényt raktam fel majd egy kis testpermet és parfüm.Kimentem a fürdőböl és Harry ott ült az ágyamon.
-Jól nézel ki!-mondta majd odajött és adott egy puszit.-és finom is.Ígérj meg valamit nekem!-kérte
-Mond és megmondom hogy megígérem-e.
-Vigyázol magadra?
-Alapdolog , hogy vigyázok.
-Megyünk le?-kérdeztem , majd összekulcsoltam az ujjainkat.
-Persze mehetünk.


Lementünk a földszintre.Mindenki lent volt már.
-Mehetünk? jött oda a testőr Bruno.
-Persze.- mondta mindenki.
-Szia picim! -mondta Harry.
-Szia kicsim-mondtam majd adtam egy gyors csókot neki majd beültem a kocsimba és elindítottam, majd bekapcsoltam a rádiót , de nem volt semmi érdekes így beraktam egy CD-t. ahol felcsendült Selena Gomez Hit the lights című száma amit én is énekeltem. Majd 20 perc múlva odaértem Adamhez. A kocsoval leparkoltam, kiszálltam, és lezártam a kocsimat. Becsengettem Adamhez.














Nincsenek megjegyzések: