2012. január 2., hétfő

Tizenkettedik fejezet

 Reggel amikor felébredtem, karokat éreztem a derekam körül, majd lassan megfordultam és egy békésen alvó Harry volt mellettem.Nem bírtam ki muszáj volt megsimogatnom az arcát.Erre elmosolyodott , majd adtam neki egy puszit a szája szélére, s kinyította a szemeit ,majd megcsókolt.
-Ez finom volt!Kérek még, és Jóreggelt!-mondtam neki.
-Kapsz még ! Jó reggelt neked is!Mit csinálunk ma?-kérdezte
-Nem tudom. Csak annyit  tudok , hogy ma Adamhez kell mennem .Már megbeszéltem vele.
-Mikor mész hozzá?
-3nál elöbb nem mert este dolgozott és 2-nél elöbb nem hívhatom fel!Harry mondanom kell valamit.-mondtam és a mellkasát fixíroztam közben.
-Mondjad kicsilány-mondta, majd a fejemet felemelte.
-Hááát figyelj, Zayn tegnap megcsókolt.-mondtam a szemébe.közben pedig lelkifurdalásom volt, mert nem mondtam el az elején.
-Tudom.-mondta nyugodtan.
-Honnan?-kérdeztem vissza
-Elmondta nekem mert rájött , hogy van valami kettönk között.
-Ez téged nem zavar?
-Nem. Tudod Zaynnek csak addig kellenek a lányok amíg megfekteti őket. Veled sem tenne kivételt.Szépeket mondd magába bolodít, mejd megfektet egyszer kétszer , majd mehetsz.
-Értem köszönöm, hogy elmondtad nekem.
-De mikor mondjuk meg nekik ,hogy kavarunk vagy nem is tudom.-mondtam majd felkelltem az ágyból és nyújtózkodtam.Harry polója leért a combom közepéig.
-Nem tudom. -mondta miközben nagyot nyelt.
-Problem?-kérdeztem
-Semmi-majd odajött-Jól áll a polóm-madj megcsókolt.Én pedig viszonoztam , majd felugrottam a csipőjére,és nyögött egyett.
-Nehéz vagyok?-kérdeztem-mert akkor leszállok.
-Nem egyáltalán nem vagy nehéz.-majd újra a számra hajolt.És elindult az ajtó fele.
-Hova viszel?-suttogtam az ajkaiba.
-Sehova .

Hátam találkozott a fallal.Harry továb falta a számat amit én ugyan olyan hevességgel viszonoztam.De neki ez nem volt elég.Egyik kezével tartott hogy ne essek le míg másik keze már a combomon volt.
-Harry tudod , hogy bármikor bejöhetnek a srácok mert gondolom te nem zártad be az ajtót.
-Háát nem.-mondta majd elengedett.
-Csináljak reggelit?-kérdeztem
-Aham. lécci.
-jó csinálok rántottát, pirítóst és bacont is sütök.
-Tudod jól jártunk veled.Sütsz fözöl ránk meg mosol és takarítasz. Mi adtunk neked szállást de én jártam a legjobban.-mondta.
-hmm tudom. De én megyek felöltözök.-mondtam , majd elővettem egy fekete tangát hozzáillő melltartóval, egy ülepes fekete melegítőt és egy piros toppot vettem elő.
-Harry jól vagy?-kérdeztem.-Úgy nézett rám mint aki mindjárt felfal tekintetével
-Igen.Segíthetek felöltözni?-kérdezte
-Nem kell köszi-mondtam majd bementem a fürdőmbe, késöbb hallottam,hogy csukódik az ajtóm.Harry elment én addig levettem a pizsimet. A polónak még mindíg Harry illata volt.Imádtam ezt az illatot.Csokis axe a kedvenc illatom.levettem a bugyimat is majd felvettem  a tisztát és a melltartót.Annyira elkalandoztak a gondolataim,hogy észre sem vettem,hogy bejött valaki. De ez a valaki nem Ő volt.
-Segítsek öltözni?-kérdezte az ismeretlen.
-Te nekem ne segíts!-Menj ki innen amíg én öltözök!.kiabáltam majd kifele toltam a fürdőből.




Na szerintetek ki lehetett az?? komiba vagy chaten írjátok meg.:D



5 megjegyzés:

Vivi írta...

Khmm...Valahogy úgy érzem a számomra nem szimpatikus gyerek van a végén.
Harry*-* Olyan aranyos!*sóhajt*
Siess!

Vivien Faith Shepheard írta...

háát nem fog szimpatikus lenni... tudom hogy aranyos. sietek:D

Névtelen írta...

öö mondjuk nick? bár eléggé valószínűtlen :D

Vivien Faith Shepheard írta...

háát majd kiderül nemsokára:D

Névtelen írta...

szerintem Zayn.. nagyon jó lett, siess :D