2012. április 30., hétfő

Tizennyolcadik fejezet

A hetek még jobban teltek már július végét írtul. Harryvel már 2  hónapja együtt vagyok. Míg ők stúdióban vannak addig én Adamnél segítek, vagy otthon táncolok és énekelgetek.  Cher és a hugom Cora jól össze barátkoztak.  Ha már Chernél tartunk el kell mondanom, hogy összejöttek Adammel egy hónapja. Szóval minden happy. 


*Harry*
-Szívem itthon vagyunk!-kiabáltam .
-Szerintem lent van-szólt Liam. 
-Lehet. Megnézem ti is jösztök?-kérdeztem
 -Nem menj csak-mondta Lou.

-Szia szivem. Mizujs?-kérdeztem Mariettától-majd odamentem hozzá és megcsókoltam.  Ő a karjait a nyakam köré rakta ,míg én a bal kezemmel derekát karoltam át és a jobb pedig "véletlen " lecsúzott a fenekére.
Nehezen  de elszakadtunk egymástól.
-Szia . Semmi. Kaja a hütőben. És fáradt vagyok.
-Mióta táncolsz?
-Nem is tudom, hogy hány óra van de 1 óra volt amikor lejöttem táncolni.
-8 óra van. Gyere fel kajálj aztán lefekszünk de elötte van egy meglepim.-mondtam mosolyogva. Remélve ,hogy örül .
-Mi ? -nézett rám bociszemekkel
-Nem mondom meg!-mondtam és egy puszit nyomtam a homlokára.


-A kaja végeztével felmentünk Marietta szobájába.
-Mi a meglepetés? Tudod, hogy nem szeretem.
-igen de ennek remélem.
-na mond-mondta mosollyal az arcán.
-Szóval Marietta mivel  hétvégén lesz az, hogy 2 hónapja együtt vagyunk, szeretném megkérdezni, hogy elmennénk -e mi ketten a srácok nélkül egy hosszú hétvégére. Péntektől-hétfőig. Így pihennénk is és ki is kapcsolódnánk.
Még mielött válaszolnál tudnod kell,hogy Paul elenged.
Na mi a válaszod?
-Az, hogy..




*Marietta*
-Az, hogy  igen Harry Styles elmegyek veled.-alighogy kimondtam felkapott és megpörget
ett.
-na tegyél le-mondtam nevetve. Letett és megcsókolt. Ez a csók azaz igazi lábremegős volt.
-Szeretlek.-mondta ki és közben a szemembe nézett.
-Én is szeretlek-mondtam.


Már lefürödtem és lefeküdtem aludni. Vagyis aludtam volna, ha Harry drága  nem most szeretne betörni a szobámba.
 -mit szeretnél?
-csak jóéjt puszit akarok aludni.
-nem alszol velem?Tudod elvesztettem a Teddy macimat nincs kivel aludnom.-mondtam majd a karjaimat fel vezettem a nyaka köré, és lábújjhegyre ágaskodtam, hogy tudjak egy puszit adni neki.Neki nem volt elég. Egyre szenvedélyesebben csókolóztunk. Felpattantam rá , a lábaimat a derekaköré fontam. Egy kicsit megingott , de nem nagyon. Lassan elindult az ágy felé.Lerakott és fölém hajolt. Cselesen fordíttottam a kettönk helyzetén így én kerültem felülre. Ráültem a csípőjére és kör-körös mozgással örjítettem meg. Közben a szám a nyakára vándorolt amit megharaptam és elkezdtem kiszívni.
-Ha nem hagyod abba nem állok jót magamért.
-És ha nem hagyom mit csinálsz velem?-kérdeztem kacéran.
-Megtudod.- mondta .Keze a pólóm alá siklott. Az oldalamat és a hasamat simogatta, a hasamról a keze áttért a mellem alatti érzékeny bőrhöz.
-Harry-nyögtem ki nagy nehezen
-mit szeretnél? miközben a keze ami eddig a mellem alatti bőrt simogadta az már a combom belső felét markolássza.
-Akarlak.-mondtam ki.
-Biztosan?
-igen.-amint kimondtam a poló eltünt rólam. Kaptam egy szenvedélyes csókót. Harry hátát kezdtem el karmolászni.Majd fordítottunk én lettem felül. ő pedig alul. Nyomtam egy puszit a szájára, majd a nyakára, a kulcscsontjára, végig puszilgattam a hasát és a mellkasát, néhanéha bele is haraptam. Odaértem a boxerja széléhez gyorsan elüntettem róla  meredező férfiasságát a kezembe vettem. Megcsókoltam , közben a kezemet fel le húzogattam.
-Nem bírom. -montdta Hazza. Megfordított minket.Levette az utolsó darabot is ami az én bugyim volt.
-Biztos?-nézett rám azkkal a hatalmas zöld szemeivel.
-Igen.
Lassan belém hatolt mivel tudta , hogy ez lesz nekem az első.Egy pillanatra felszisszentem a hortelen jött fájdalomtól. 
-Fájt ? 
-Egy kicsit.-mondtam és megcsókoltam. Lassan mozgott bennem. egy idő után megunva a lassú tempót helyet változtattam. Fölé kerekedtem. A csipőmmel gyorsítottam  a tempón. 


Azon az estén jöttem rám .hogy menthetetlenül beleszerettem Harrybe.






2 megjegyzés:

Hajnika írta...

pont ilyen jó résznél kell abba hagynod???gyorsan kövit!!! 3

Névtelen írta...

Mikor irsz legkozelebb?? :)